طی سال‌های اخیر تحولات نرخ ارز عمدتاً متأثر از عوامل غیراقتصادی و برونزا بوده که در عمل به تغییرات نرخ ارز در مسیری نامتناسب با بنیان‌های اقتصادی منجر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارشبه‌منظور کمک به رونق بخش مسکن و ایجاد رقابت بیشتر، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با تایید بانک مرکزی نسبت به انتشار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اقدام کنند.
صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات انتشار اوراق صکوک نوآوری در بازار سرمایه برای شرکت‌های دانش بنیان را منتشر کرد.
برای نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالی پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزی اقدام می کند.
براى نخستین بار در کشور، بانک ملت با هدف تامین مالى پالایشگاه گاز بیدبلند، نسبت به انتشار و عرضه اوراق مرابحه ارزى اقدام می کند.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ آمده است انتشار اوراق در سال آینده به میزان ۲ برابر انتشار اوراق در سال جاری است.
در پی ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، شرایط انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار، ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در بانک آینده اعلام شد.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: تاکنون 17 بانک و موسسه اعتباری مجوز انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار با نرخ سود 23 درصدی را دریافت کرده‌اند.
سخنگوی بانک مرکزی از انتشار اوراق گواهی سپرده عام با نرخ ۲۳ درصد خبر داد.
طی سال‌های اخیر تحولات نرخ ارز عمدتاً متأثر از عوامل غیراقتصادی و برونزا بوده که در عمل به تغییرات نرخ ارز در مسیری نامتناسب با بنیان‌های اقتصادی منجر شده است.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ملی ایران جزییات و ضوابط اجرایی انتشار «اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی» را اعلام کرد.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق گواهی ارزی با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق ریالی مبتنی بر ارز (دلار) با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد خودروی وانت کارا موافقت کرد.
مجوز عرضه اوراق قرض الحسنه از بانک مرکزی اخذ شده و با کمک سازمان بورس برای نخستین بار اوراق قرض الحسنه در بازار سرمایه منتشر خواهد شد.
رئیس کل بانک مرکزی از انتشار اوراق سکه بهار آزادی از هفته آینده خبر داد.
مجموع اوراق گام صادر شده توسط بانک‌ها از بهمن ۱۳۹۹ تا پایان مهر ۱۴۰۱ برابر با ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان می‌باشد که بیش از ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به عملکرد ماه‌های اخیر است.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تمامی بانک‌ها می‌توانند بر اساس مجوز اعطا شده به آنان و برای تجهیز منابع، به اندازه ۲۳۰۰ میلیارد تومان اوراق سپرده عام منتشر کنند.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نود و سومین جلسه شورای شهر تهران از بررسی لایحه مجوز انتشار اوراق مشارکت جهت اجرای طرح های حمل و نقل شهری خبر داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نود و سومین جلسه شورای شهر تهران از بررسی لایحه مجوز انتشار اوراق مشارکت جهت اجرای طرح های حمل و نقل شهری خبر داد.
سخنگوی بانک مرکزی: تامین مالی غیرتورمی ‎تولید در دستور کار بانک مرکزی؛ انتشار ‎اوراق گام شتاب گرفت و بلافاصله بعد از انتشار قابل معامله در بازار سرمایه است
انتشار بیش از ۴ تریلیون یوان اوراق قرضه
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق گام در یک ماه اخیر به ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.
با افزایش ۴۷ درصدی تولید کامل و عبور مستقیم و رشد ۳۰ درصدی تحویل خودرو به مشتریان، تعهدات معوق گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز ۳۱ تیر‌ماه امسال به عدد کم‌نظیر سه هزار دستگاه رسیده، این تعداد در تیرماه سال گذشته حدود ۲۸ هزار دستگاه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ