رئیس اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی صبح شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک -ترافیک سنگین در محور تهران –شهریار در اکثر مقاطع وجود دارد.
بنابر اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، اکثر معابر بزرگراهی به غیر از نواب در پایتخت خلوت هستند.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در اکثر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد.
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اولین روز از سال ۱۴۰۲ با ثبت ۱۱ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی آغاز شد.
بارش برف موجب یخ زدگی و حرکت کند ماشین ها در خیابان شد و اکثر اتوبان ها و خیابان ها دچار ترافیک های سنگین و نیمه سنگین شدند.
مشهد ـ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی از فوت دو دانش‌آموز در تصادف امروز بولوار امامیه مشهد خبر داد.
تشکری هاشمی با بیان اینکه وضعیت بحرانی ترافیک شهر تهران نیازمند اقدامات فوریتی است، گفت: اقدامات فوریتی اثر بخشی زیادی ندارند اما مسکنی بر درد مردم است.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت:۵۴ هزار و ۵۸۹ مورد از هم وطنان به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که ۵۲ هزار و ۸ نفر در محل درمان شده اند و توانسته به سفر خود ادامه دهند.
سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه ۸۹۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۷ نفر دچار گرمازدگی شده اند.
ساپینتو که مردان هجومی زیادی دارد، باید بتواند از اکثر آن‌ها استفاده کند و با توجه به ترافیک خط حمله بسیاری از کارشناسان می‌گویند استقلال باید با سه مهاجم بازی کند که یکی از این سه نفر می‌تواند قایدی باشد.
ساخته تحسین شده استیون سودربرگ که برگرفته از یک مینی سریال است، اگرچه نسبتاً طولانی است اما آنچنان پرجزئیات و دقیق ساخته شده که پس از تماشایش تصور می‌شود این اثر به اندازه کافی طولانی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ