«کریستوف آندره»و «فرانسوا للورد» روانپزشکان فرانسوی توصیه‌هایی را برای مدیریت موثر شخصیت‌های پیچیده دارند. افراد افسرده تمایل دارند بدبینی خود را به اطرافیان‌شان تسری دهند و افراد پارانوئید از هر چیز پیش پا افتاده‌ای رنجیده خاطر می‌شوند. با این وجود، چه زمانی می‌توانیم آنان را به عنوان "مشکل" برچسب گذاری کنیم؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن زیاد آب و هیدراته نگه داشتن بدن در طول روز می‌تواند سلامت کلی بدن را بهبود ببخشد. این مسئله در روز‌های گرم سال اهمیت بیشتری دارد و بهتر است هیدراتاسیون را به یک عادت روزمره تبدیل کنید.
سالاد‌ها غذا‌های سالمی هستند به شرطی که بدانید چگونه آنه را با سس مناسب و سالمی طعم دار کنید. شاید ندانید، اما بیشتر سس‌های سالادی که در خواربارفروشی محلی خود پیدا می‌کنید، حتی سس‌های کم‌چرب، بسیار مغذی نیستند. نه تنها این، بلکه مملو از نمک، چربی‌های ترانس و شیرین کننده‌ها نیز هستند. بله، آن‌ها خوشمزه هستند، اما همچنین دارای کالری بالایی هستند.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
پرسپولیس در شرایطی به قهرمانی جام حذفی رسید که در پنج مسابقه خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد.
سرخ‌ها در سه بازی قبلی جام حذفی پنج گل دریافت کرده‌اند.
باشگاه هوادار روز پنج شنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به موضوع همزمان نبودن دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به طور رسمی اعتراض کرد.
تراکتور در روز نخست هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه پنج بر یک نفت مسجد سلیمان، میزبان قعر جدولی خود را درهم کوبید.
با پیوستن پنج لژیونر، ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با روسیه تکمیل شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه پنجشنبه ها معابر شهر کم ترافیک است گفت: رانندگان در شرایط خلوت بودن معابر بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت نمایند.
فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی، خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.
پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
یک رسانه انگلیسی از پنج مهاجم به عنوان گزینه های آرسنال برای جانشینی ژسوس نام برده که طارمی نیز یکی از این نفرات است.
کارلوس کی روش در یکی دو هفته اخیر خیلی نرم و بی سرو صدا روی نام 5 بازیکن تیم ملی قلم قرمز کشیده است.
فیفا پیش بینی جالبی از ترکیب تیم ملی و همچنین پنج بازیکن کلیدی کارلوس کی‌روش در جام جهانی قطر داشته است.
سرمربی فولاد در کنفرانس مطبوعاتی خود مسائل مختلفی را از تیمش و‌ ورود سیستم کمک داور ویدئویی به زبان آورد.
نشریه دیلی میل انگلیس پنج بازیکن کلیدی ایران که تیم ملی انگلیس باید مراقبشان باشد را نام برد و از حسین کنعانی‌زادگان به عنوان ستون دفاعی تیم ملی یاد کرد.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با تمجید از عملکرد تیمش طی پنج هفته ابتدایی، از سرمربی تیمش به عنوان یک تئوریسین با ذهنیت برتری طلب یاد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مصدق با بیان اینکه رفتار برخی از شرکت‌های بیمه موجب کندی در انجام اقدامات می‌شو‌د، تصریح کرد: در حالت کلی کار به نحو خوبی انجام می‌شود اما مواردی وجود دارد که مثلاً کاری که باید ظرف مدت یک‌ ماه به اتمام برسد، در مدت زمان سه ماهه حل و فصل می‌شود که موضوع نباید به این صورت انجام شود.
شمار مصدومان ریزش سکو‌ها در جریان جشن قهرمانی تیم فوتبال الاتحاد لیبی به ۱۳ نفر رسیده است.
جشنواره پانزدهم سینماحقیقت به پایان رسید و برترین مستندهایی که در این دوره به نمایش درآمد رونمایی شد؛ مستندهایی که اگرچه آیینه تمام نمای تولیدات مستند ایران در طول سال 1399 و 1400 نیستند اما بی‌تردید می‌تواند تصویری کلی از فضای مستند ایران در این مدت به نمایش بگذارد؛ تصویری که می‌توان در قالب چند مستند مورد توجه قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ