مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه‌های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات از افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تا پایان برنامه هفته توسعه خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام ارزی شناور در خدمت تضعیف پول ملی است و رهاسازی نرخ ارز توجیهی ندارد. زیرا در شرایطی که تراز حساب تجاری در تابستان ۱۴۰۱، ۱۵ میلیارد دلار مثبت بوده شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که دلیل عمده آن قیمت سازی کانال‌های تلگرامی در بازار سیاه بوده است.
افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر مقابل دامداری‌ها از هر کیلو ۱۲ به ۱۵ هزار تومان موجب شده تا نرخ لبنیات تغییر کند و منجر به افزایش حدود ۳۰ درصدی محصولات لبنی باشیم.
رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور از افزایش وزنی ۱۵ درصدی هر جعبه تخم نوغان تجاری جدید داخلی با استفاده از ۸ واریته جدید در این حوزه خبر داد.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: سوخت‌رسانی با تأسیسات خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: مجموع صادرات ۱۱ ماهه ایران به ۱۵ کشور همسایه حدود ۲۸میلیارد دلار بود که رشد ۲۰ درصدی داشت و تراز تجاری نیز مثبت دو میلیارد و ۵۲۰ میلیون دلار شد.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
زارع درباره پیشنهاد‌های نمایندگان در موضوع حقوق و دستمزد کارمندان در سال آینده گفت: برخی از نمایندگان پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی حقوق برای همه کارمندان در هر پایه‌ای را در سال آینده مطرح می‌کنند؛ برخی هم پیشنهاد افزایش ٢٠ درصدی و برخی دیگر پیشنهاد افزایش حقوق به صورت پلکانی را بیان می‌کنند که برای مبالغ بالا درصد کمتری افزایش لحاظ شود و برای مبالغ پایین مثلاً زیر ۱۵ میلیون تومان افزایش ۲۰ درصد اعمال شود و سقف افزایش هم همان ٢٠ درصد باشد؛ در نهایت کمیسیون فردا در مورد حقوق و دستمزد تصمیم گیری خواهد کرد.
وزیر اقتصاد گفت:حقوق کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ ، ۱۵ تا ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در شرایطی که میزان تورم کشور در برخی از شرایط به ۶۰ درصد می‌رسد، افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد کارکنان دولت کارساز نیست.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ۱۵ درصدی آمار مسافران نسبت به‌روز گذشته با اجرای طرح ترافیک از درب منازل خبر داد.
احمد باهوش اعلام کرد که در ۲۳ روز سپری‌شده از زمستان امسال بیش از ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز از سوی این مجموعه به شبکه سراسری تزریق شده که این مقدار نسبت به مدت پارسال افزایش پنج درصدی داشته است
طی نیمه نخست ۱۴۰۱ نرخ رشد تشکیل سرمایه ثابت ناخالص در بخش ماشین آلات به دلیل افزایش واردات کالاهای سرمایه‌ای و همچنین افزایش کالاهای سرمایه‌ای تولید داخل ۱۵ درصد رشد کرد.
در این بیانیه، صداوسیما با اشاره به نادرست خواندن افزایش ۴۷ درصدی بودجه، تاکید کرده است که این ردیف نسبت به سال ۱۴۰۱ تنها حدود ۱۵ درصد رشد داشته است.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی و بهداشتی به میزان ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت گفت: تا امروز ۱۵ تفاهم‌نامه در حوزه مسکن منعقد شده است.
زبیدی با تأکید بر اینکه نفت و گاز ثروت کشور است ، گفت: هم‌اکنون با استفاده از فناوری‌های روزآمد،می‌توان به‌راحتی برداشت از میدان‌های نفت و گاز ایران را ۱۵ تا ۴۰ درصد افزایش داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی در کشور موافقت کردند تا حداکثر دریافتی یک خانواده ۴ نفره با یارانه ای که می گیرند، به ۳ میلیون تومان برسد.
در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
معاون حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش ۱۵ درصدی ترافیک در اولین روز مهرماه خبر داد .
رئیس اداره کانال سوئز، از افزایش ۱۵ درصدی هزینه‌های ترانزیت برای انواع کشتی‌های عبوری از کانال سوئز در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
مصوبه سران قوا درباره حداکثر افزایش اجاره‌بها بین ۱۵ تا ۲۰ درصد عملی نمی‌شود و صاحبان خانه به این مصوبه تمکین نمی‌کنند، امروز مستاجران به «چه‌کنم چه‌کنم» افتاده‌اند. از طرفی مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی برای اجاره‌بها هم روی زمین مانده است. آقای رئیس جمهور کمر مستاجران خم شده به داد آن‌ها برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ