آلمان و ایسلند روز جمعه در نامه‌ای رسمی به شورای حقوق بشر سازمان ملل از این نهاد خواستند تا یک جلسه ویژه برای آنچه وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در ایران، به‌ویژه درخصوص زنان و کودکان عنوان کرده‌اند، تشکیل دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار مدیر ورزشی شاغل در تیم‌های فوتبال آلمان خواستار کاهش حجم نقل و انتقالات بازیکنان جوان در این کشور شده‌اند.
متئو آلمانی، مدیر ورزش بارسلونا، قطعی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری‌سن‌ژرمن را منوط به امضای چند سند دانست.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
یورگن کلوپ به قراردادش با لیورپول پایبند است و با وجود درخواست هواداران برای اینکه مربی تیم ملی آلمان شود، لیورپول را رها نخواهد کرد.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
مهاجرت روحانی به آلمان و درخواست پناهندگی دادن به این کشور در ادامه سریال مهاجرت ورزشکاران ایرانی صورت می‌گیرد که به طرز ناباورانه‌ای در ماه‌های اخیر شیب صعودی به خود گرفته است. فاطمه روحانی هم ظاهرا به دلیل موضوعات سیاسی از ایران رفته و درخواست پناهندگی داده است.
طبق ادعای رسانه های آلمانی و اسپانیایی، بنجامین پاوارد قصد تمدید قرارداد ندارد و پس از توافق اولیه با بارسا درخواست جدایی از بایرن را داده است.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
الی کوهن، سه‌شنبه به عنوان بخشی از کارزار اسرائیل برای توقف برنامه هسته‌ای ایران راهی آلمان شده است.
دولت آلمان در مقابل درخواست کمیسیونر حفاظت از داده این کشور برای حذف صفحه فیس بوک به دلیل نگرانی های امنیت اطلاعات واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای فنلاندی خود در هلسینکی گفت: درخواست پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو باید تصویب شود.
طبق اعلام وزیر دیجیتال آلمان، وی اخیرا با ایلان ماسک دیدار کرده تا انتظارات دولت این کشور از توئیتر به خصوص درباره مقابله با اخبار جعلی را شفاف سازی کند.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با صدر اعظم آلمان درباره بحران اوکراین و ضرورت تغییر رویکرد برلین در قبال این بحران تلفنی گفتگو کرد.
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه شب گذشته به اسپانیا نباختند خوشحال بود و از هم تیمی اش در رئال خواست که ژاپن را در بازی بعدی ببرند.
دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه‌ای کرد!
میزان مراجعه به دفاتر مهاجرتی هم افزایش یافته و مدیران این دفاتر می‌گویند، تعداد افراد تحصیلکرده با وضعیت مالی قابل‌قبول برای گرفتن پناهندگی، آن هم به کشور آلمان رشد قابل‌توجهی داشته است؛ آن‌ها از شهریورماه با افزایش تعداد متقاضیان پناهجویی به این کشور مواجه شده‌اند.
وزارت خارجه لهستان فهرست غرامت‌های درخواستی این کشور از آلمان بابت ضررهای مادی و معنوی وارد شده به ورشو در جریان جنگ جهانی دوم را اعلام کرد.
آلمان، انگلیس و فرانسه روز جمعه در نامه‌ای جمعی که به دست اعضای شورای امنیت سازمان ملل و به رصد رویترز رسیده است، آورده‌اند: ما خواهان تحقیقات از سوی تیم دبیرکل سازمان ملل که مسئول نظارت بر اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است، هستیم و آماده‌ایم تا از کار دبیرکل در انجام تحقیقات فنی و بی‌طرفانه حمایت کنیم.
وزیر کار و امور اجتماعی آلمان از دادن اقامت به پناهندگان اوکراینی بدون نیاز به بررسی درخواست پناهندگی دفاع کرد و گفت چنین سیاستی باید ادامه پیدا کند.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
در فاصله سه هفته تا قرعه‌کشی مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ در فرانکفورت، نامه وزیر کشور آلمان به این موضوع اشاره کرده که باتوجه به محرومیت روسیه از رقابت‌های بین‌المللی، این کشور به همراه بلاروس از یورو ۲۰۲۴ نیز محروم شود.
صدراعظم آلمان درخواست کی‌یِف از برلین مبنی بر ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین را رد کرد.
نشریه آلمانی بیلد ادعا کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، او را به باشگاه بروسیا دورتموند پیشنهاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ