اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش می‌گوید پایان همکاری با کریم باقری تصمیم جمعی در باشگاه پرسپولیس بود.
منچستریونایتد در بیانیه‌ای رسمی تکلیف سه بازیکن این تیم را مشخص کرد.
مهاجم با تجربه تراکتور تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه گرفت.
محمد محمدی به همکاری خود با این باشگاه به دلایل شخصی پایان داد.
هافبک جوان نساجی مازندران تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه گرفت.
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان فعلا عجله نمی‌کند.
مدافع جوان آلومینیوم تصمیم به پایان دوران حضورش در این باشگاه گرفت.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
باشگاه میلان در پایان فصل جاری به همکاری‌ خود با ستاره سوئدی کهنه‌کارش خاتمه می‌دهد.استفانو پیولی، سرمربی میلان در نشست خبری قبل از این بازی درباره آینده ابراهیموویچ گفت: من و ایبرا در این چند روز اخیر با هم صحبت کرده‌ایم اما حرف‌هایی که رد و بدل شد بین خودمان می‌ماند. او و باشگاه درباره آینده تصمیم می‌گیرند.
سرمربی ملوان با اشاره به بی‌توجهی مسوولان استانی و شهر انزلی در پستی احساسی از تصمیم قطعی خود برای پایان همکاری با این تیم خبر داد.
ایوب و سه همکارش با دیدن افزایش سریع تعداد افراد مبتلا به زوال عقل تصمیم گرفتند فناوری حاضر را ابداع کنند. این بیماری، عملکرد مغز را محدود می‌کند و به سردرگمی، از دست دادن حافظه و ناتوانی منجر می‌شود. بسیاری از این افراد مبتلا به این بیماری، جای اشیای مورد استفاده روزمره را فراموش می‌کنند که کیفیت زندگی آن‌ها را پایین می‌آورد و بار اضافی بر دوش مراقبین آن‌ها قرار می‌دهد.
لیورپول در پایان فصل به همکاری با توماس گرونمارک، مربی مخصوص پرتاب اوت، خاتمه خواهد داد.
در بیانیه پایانی نشست سه‌جانبه وزرای خارجه چین، پاکستان و دولت طالبان اعلام شد: ۳ طرف تصمیم گرفتند همکاری خود را در حوزه‌های امنیتی بر اساس اصول احترام متقابل گسترش دهند.
با اعلام رسمی باشگاه النصر عربستان، رودی گارسیا از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.
باشگاه النصر عربستان تصمیم گرفت که به همکاری خود با رودی گارسیا پایان دهد و این سرمربی فرانسوی را از کار برکنار کند.
با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی این باشگاه به همکاری خود با حمید مطهری پایان داد و هدایت مازنی ها در ادامه مسیر به کارلوس هرناندس اسپانیایی محول شد.
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد، در مصاحبه مطبوعاتی امروز، جملات مهمی را درباره نکات مختلف، به خصوص بازیکنان تیمش، به زبان آورد.
اتحادیه فوتبال روسیه از پایان همکاری با شرکت آلمانی و حامی البسه این کشور خبر داد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر اعلام کرد که پایان همکاری با فدراسیون در کار نبوده است و اردوی تیم ملی از هفته آینده آغاز می شود.
در ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه خبر قطع همکاری کی‌روش با تیم ملی در شرایطی در فضای مجازی منتشر شد که هنوز از سوی فدراسیون فوتبال تصمیم رسمی درباره سرنوشت تیم ملی اتخاذ نشده است.
فرمول یک و امارات به همکاری خود پایان دادند.
مارکا امروز در گزارشی ویژه خبر از تصمیم مدیران رئال مادرید برای تمدید یا قطع همکاری با هشت بازیکنی داد که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.
احتمالا فدراسیون کبدی برای بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین از سرمربی ایرانی برای تیم ملی کبدی زنان استفاده کند.
احتمالا فدراسیون هندبال ایران دیگر از مونتسرات پوچه‌دیاز اسپانیایی برای هدایت تیم ملی هندبال زنان ایران استفاده نخواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ