آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
مهدی طارمی، استوک‌های جدیدی که در فصل پیش رو استفاده خواهد کرد، را رونمایی کرد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
عینک واقعیت مجازی اپل با نام تجاری ویژن پرو با قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری از همین محصولات بود که به تازگی معرفی شده است.
ارزان‌ترین نسخه مزدا ۳ با کد ۲.۵ S به‌فروش می‌رسد. این نسخه در مقایسه با مدل ۲۰۲۳ افزایش قیمتی برابر با ۱،۶۲۰ دلار دارد. در ازای این افزایش قیمت قابل‌توجه، سامانه‌هایی مانند سیستم پایش نقاط کور، اخطار وجود خودروی عبوری در پشت و هشدار درب عقب به مزدا ۳ مدل ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند.
فیدلیتی جدید توسط گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی شد.
مراسم رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز نهاجا با حضور سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا و امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا صبح امروز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ در دانگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.
ابرموشک هایپرسونیک "فتاح" جدیدترین دستاورد را هبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح سه شنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور رونمایی شد.
مراسم رونمایی از موشک بالستیک خیبر صبح امروز پنجشنبه برگزار شد.
در اوایل سال جاری، مایکروسافت که ۱۰ میلیارد دلار در OpenAI سرمایه‌گذاری کرده است، نشان داد که محققان از چت جی‌پی‌تی برای کنترل ربات‌ها استفاده می‌کنند. ربات‌ها به دستورات زبانی ساده پاسخ می‌دادند.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
کیم جونگ اون در جریان بازدید از موسسه تسلیحات هسته ای، از کلاهک‌های تاکتیکی جدید هسته‌ای کره شمالی موسوم به "هواسان-۳۱ " بازدید کرد.
نمای جانبی خودرو کاملا با مدل مینی‌ون متفاوت است و یک شاسی‌بلند بزرگ را به نشان می‌دهد.احتمالا از نظر ابعادی کمی بزرگتر از رنو کولئوس باشد.رینگ‌های جدید ۱۹ اینچی در این قسمت خودنمایی می‌کنند.
هواپیمای جدید رییس جمهور ایالات متحده دارای سیستم منور‌های سوزان جدید برای گول زدن موشک‌ها و لیزر‌های پیشرفته خواهد بود که نه تنها می‌توانند سیستم مسیریابی موشک‌های هدایت شونده را از کار بیندازند، بلکه آن‌ها را در حین پرواز نیز نابود سازند. سیم کشی جدید نیز در برابر حملات الکترومغناطیسی ایمن بوده و به ایر فورس وان امکان می‌دهد که در صورت وقوع انفجار هسته‌ای در همان حوالی نیز به کار خود ادامه دهد. شکل جدید بال‌ها نیز به هواپیما امکان می‌دهد روی باند‌های کوتاه تری بلند شده و فرود بیاید.
نسخه اسپانیولی کتاب خاطرات دوران مبارزات رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «سلول شماره ۱۴» با حضور «ارنستو ویگاس» و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ ونزوئلا و ایران و در شهر کاراکاس پایتخت کشور ونزوئلا رونمایی شد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
باستان‌شناسان این مجسمه را زیر سه لایه کف خشتی یافتند و تصورشان این است که شاید بومیانی که از نبرد با نیرو‌های اسپانیایی در سال ۱۵۲۱ جان سالم به در برده بودند، به خاطر ارزشی که برای این مجسمه قائل بودند آن را زیر زمین دفن کرده‌اند.
امشب در برج میلاد به صورت رسمی از پیراهن تیم ملی ایران که در جام‌جهانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، رونمایی شد.
در بیشتر مواقع در این ترکیب چهار مرد خط دفاعی ایران به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی حضور داشتند.
مراسم رونمایی از ۲۰۰دستگاه اتوبوس، ۶۳ دستگاه مینی‌بوس و ۱۰۰ دستگاه تاکسی امروز شنبه (۲۳ مهر) با حضور شهردار پایتخت و برخی از اعضای شورای شهر تهران آغاز شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
رونمایی انگلیس از سکه‌هایی با تصاویر پادشاه جدید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ