مهم است به یاد داشته باشید که فواید رژیم غذایی مبتنی بر روزه تنها در مورد امید به زندگی نیست بلکه به کیفیت زندگی نیز مربوط می‌شود. ما به انقلابی در حوزه تغذیه نیاز داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای کامل سبک زندگی مدیترانه‌ای می‌تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس کمک کند.
در آستانه سالگرد پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه یا حرب تموز، دولت راست‌گرای رژیم صهیونیستی تحرکات مشکوکی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی را آغاز کرده است.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
یک سایت عبری زبان با اشاره به عملیات جسورانه یک جوان فلسطینی در قلب تل آویو سؤالاتی را خطاب به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی درباره ضعف این نهادها در کشف و رصد این عملیات مطرح کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
پس از تازه‌ترین حملات رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری، الجزیره در گزارشی تصویری به یک موضوع جذاب که همیشه تازگی دارد، پرداخته است: اردوگاه جنین چطور به نماد مقاومت بدل شد؟
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
متخصص تغذیه گفت: رژیم‌های غذایی روزه‌داری متناوب علیرغم کارایی بالا، اما در برخی افراد اثر عکس دارد؛ برخی به این دلیل که ساعاتی از روز را گرسنه می‌شوند و یا با محدودیت کالری مواجه‌اند، در بازه زمانی آزاد بی‌رویه غذا می‌خورند و کالری بیشتری دریافت می‌کنند و چاق‌تر از قبل می‌شوند.
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
حادثه امنیتی اخیر در گذرگاه نیتسانا (العوجه) در نقاط مرزی مصر و اراضی اشغالی که طی آن یک سرباز مصری سه نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند، همچنان تیتریک رسانه‌های عبری در روزهای اخیر بوده است.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
وقتی رسانه ها و روزنامه های رژیم صهیونیستی را مرور می کنیم، انتخابات ترکیه کمترین بازتاب ودغدغه را برای صهیونیست ها دارد.
واشنگتن تصمیم گرفت میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی نوعی ائتلاف سیاسی، امنیتی و اقتصادی ایجاد کند، اما تغییر جهت قطب‌نمای اعضای محافظه‌کار سُنی به سمت تهران نشان دهنده شکست این طرح است.
سکوت رضایت‌آمیز طبقات سنتی و به خصوص روحانیت (که از امکان صدور فتوای جهاد علیه نیروی اشغال‌گر خارجی برخوردار بود) نسبت به سرنگونی رضاشاه به دست اشغال‌گران خارجی، تاوان سیاست سرکوب‌گرانه‌ای بود که رضاشاه در قبال طبقات سنتی در پیش گرفته بود.
مقامات آمریکایی و رهبران اپوزیسیون ونزوئلا اصرار دارند که رژیم مادورو شکننده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. حمله روسیه به اوکراین روابط مادورو با مسکو را پیچیده کرده است. اکنون که ونزوئلا با رقابت مخلوط‌های باکیفیت‌تر روسیه مواجه است، قاچاق نفت خام سنگین تحریم‌شده خود به بازار‌های آسیایی را دشوارتر می‌یابد.
یک متخصص تغذیه، در خصوص استفاده از رژیم غذایی مناسب که بدن را سالم نگه دارد، نکاتی را متذکر شد.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تخریب منازل فلسطینی ها در مناطق مختلف را شدت بخشید و روند ساخت یک شهرک جدید در اراضی اشغالی را نیز کلید زد.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
در روزهای اخیر با اعلام تصمیم دولت استرالیا در زمینه انصراف از انتقال سفارت این کشور ، بار دیگر پروژه صهیونیستی آمریکایی انتقال سفارت خانه های خارجی به قدس بر سر زبان ها افتاده است.
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
بررسی سوابق گذشته و آمادگی ملت و مقاومت فلسطین در صحنه به خوبی بیانگر این واقعیت است که رژیم صهیونیستی نتوانسته اهداف سه گانه خود را از تجاوزات اخیر علیه غزه و کرانه باختری محقق کند.
رژیم صهیونیستی در هر تجاوز به نوار غزه، کشتار غیرنظامیان و کودکان را در اولویت قرار می‌دهد به طوری که طی دو دهه پس از انتفاضه مسجد الأقصی در سال ۲۰۰۰، بیش از ۳ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ