صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار اصلاح اتحادیه اروپا شد.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
صدراعظم آلمان ضمن ادعای تلاش برای پرهیز از تشدید تنش در اوکراین گفته است که با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
صدراعظم آلمان حمله به امدادگران در شب سال نو میلادی را به شدت محکوم کرد.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز میزبان ینس بلوتنر، مشاور امنیت ملی آلمان بود.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
صدراعظم آلمان امروز در پیامی ویدیویی در صفحه توییترش گفت که از دور تحریم‌های اتحادیه اروپا که قرار است هفته بعد علیه ایران اعمال شود، حمایت می‌کند.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
صدراعظم آلمان در پاسخ به انتقادات درباره سفر به چین گفت که مخالفت شی جینپینگ با استفاده از سلاح های هسته ای در اوکراین دلیل کافی برای بازدید از چین بود.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی در پنجمین نشست اقتصاد آلمان- اوکراین ادعا کرد که برلین خواستار الحاق کی یف به اتحادیه اروپا است.
صدراعظم آلمان در سخنانی روز شنبه خواستار جلوگیری از تقابل مستقیم روسیه و ناتو شد.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار یک اتحادیه اروپای وسیع‌تر شد و ادعا کرد که اگر کشورهای بیشتری به آن بپیوندند، می تواند وزن بیشتری در سطح جهانی داشته باشد!
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت: این جنگ، جنگ بسیار خطرناکی است. ما از اوکراین حمایت می‌کنیم، اما این کار را به نحوی انجام می‌دهیم که به جنگ میان روسیه و ناتو ختم نشود. چون این یک فاجعه خواهد بود.
«اولاف شولتز» شنبه شب وارد فرودگاه ابوظبی شد و مورد استقبال مقامات امارات قرار گرفت.
صدراعظم آلمان امروز در رأس یک هیأت بلندپایه صنعتی در شهر جده با ولیعهد عربستان دیدار کرد.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی در دانشگاه کارلوف پراگ، خواستار ایجاد یک دفاع هوایی متحد اروپایی شد.
صدراعظم آلمان در واکنش به انتقادات یک ژنرال بازنشسته ارتش از وی، از تامین و ارسال قریب‌الوقوع تسلیحات برای اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ