مدیرکل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صمت گفت: عاملان توزیع حق ندارند محصولات روغن موتور را اجباری یا سبدی به تعویض کاران روغن بفروشند و در صورت مشاهده، مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین، دادستانی تهران اقدام به تعیین تیم‌های بازرسی ویژه و تشدید نظارت‌های خود بر شرکت‌های هواپیمایی کرده است.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.
طبق گزارش سایت «اسپورت» عربستان باشگاه الهلال در کمتر از ۸ ساعت از انتقال نیمار نزدیک به ۳ میلیون ریال ( تقریبا ۴۰ میلیارد تومان) پیراهن بازیکن جدیدش را فروخته است.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی محرز اعلام شد و مدیر رستوران به پرداخت ۱۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
صورتهای مالی جدید باشگاه بارسلونا نشان می‌دهد این باشگاه درآمدی بین 310 تا 330 میلیون یورو به دست آورده است.
سمنان- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: با کمک اعتبارات استانی و سازمان اموال تملیکی، انباری که استانداردهای انبارهای تملیکی را داشته باشد، در سمنان ایجاد می‌شود.
قانون حمایت خاصی از دختران قربانی کودک فروشی نمی‌کند. خلاء‌های قانونی، زمینه ساز همه این مشکلات می‌شود. سران و قانونگذاران مدام تبلیغ ازدواج و فرزندآوری را انجام می‌دهند، اما هیچ حمایتی از دختران کم سن و سال نمی‌کنند. مواد قانونی باید دختران را از ازدواج‌های اجباری در سنین پایین نجات دهد.
در توییتر و اینستاگرام عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد تعدادی از شهروندان با فرش کردن پیاده‌رو، زندگی روزمره‌شان را می‌گذرانند. در همین شرایط اخباری با عنوان «خبر فوری» دست به دست می‌شود که استناد آن به فرانک هوگربیتس هلندی است با متن پیش‌بینی او به زبان انگلیسی. متن فارسی تاکید دارد که پیش‌بینی‌های فرانک هوگربیتس هلندی محقق شده است، در حالی که او اصلا نامی از مشهد نبرده است و در متن انگلیسی نیز اشاره‌ای به این تاریخ و محدوده جغرافیایی نکرده است، اما احساس ناامنی را در شهروندان تشدید کرده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک ساختمان هفت طبقه تجاری_ انباری که کاربری اصلی آن در زمینه تولید و فروش پارچه‌های رویه کفش و مصنوعات چرمی بوده در طبقه همکف ۲ مغازه در کنار یکدیگر به وسعت ۳۰ متر دچار آتش سوزی شده است.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
در هفته‌های گذشته و با فروکش کردن اعتراضات، دانشگاه‌ها تصمیم‌های متناقضی درباره نحوه برخورد با دانشجویان داشته‌اند.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
رئیس‌جمهور مصوبات شورای عالی استاندارد را ابلاغ کرد که براساس آن، استاندارد ملی برای کاهش آلاینده‌های منابع متحرک و خدمات پس از فروش لوازم خانگی اجباری شد.
جعفری چگینی دادستان اهواز، احکام نهایی مقصران حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل آبادان را اعلام کرد. به گفته دادستان اهواز، هر کدام از محکومان به سه سال حبس تعزیری و پرداخت دیه به خانواده و ورثه جانباختگان حادثه، اقامت اجباری، انفصال از خدمات دولتی و عمومی، لغو پروانه اشتغال و منع اشتغال در حرفه مهندسی ساختمان محکوم شدند.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در خصوص فروش اعضای بدن می‌گوید: «در اکثر کشور‌های جهان معامله بر سر اعضای بدن کاری رایج است و به‌رغم زشتی اجتماعی و ممنوعیت قانونی هنوز این اقدام ادامه دارد. معمولا خریداران کلیه کسانی هستند که در شرایط نامطلوب فیزیکی و سلامتی قرار دارند و خود و اطرافیان‌شان اجبار به تهیه کلیه برای او دارند. حتی اگر در شرایط نامناسب مالی قرار داشته باشند.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
معاون تدوین و ترویج استانداردسازمان ملی استاندارد ایران از اجباری شدن استاندارد «خدمات به مشتریان و ضمانت لوازم خانگی انرژی بر» در کشور خبر داد.
بانک‌ها سود‌های هنگفتی از مردم می‌گیرند و نام این کار را جز ربا، چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده، چون بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند؛ لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
بانک‌ها سودهای هنگفتی از مردم می‌گیرند و اسم این کار را جزء ربا چیز دیگری نمی‌توان گذاشت همچنین تولید، تولیدکنندگان به دلیل بدهی به بانک متوقف شده چراکه بانک کار کارخانه را به دلیل این بدهی متوقف کرده است و خود این بانک‌ها عامل توسعه و ترویج ربا شده‌اند و متاسفانه برخورد بانک‌ها سبب شده مردم به اسلام و نظام بدبین شوند لذا باید جلوی زیاده‌خواهی بانک‌ها را گرفت.
اجباری شدن خدمات پس از فروش لوازم خانگی، ارزان شدن روغن خوراکی، حذف قرعه کشی برای فروش برخی از خودروها و عدم افزایش قیمت لوازم خانگی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو، با اشاره به اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به‌ صراحت از پذیرش مسئولیت در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو خودداری نموده است، از وزیر صمت توضیح خواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ