جانشین فرمانده سپاه گفت: در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار داریم و موشک‌هایی که هیچ سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته ایم و این فقط کمی از قدرت و توانمندی ما است و ما زمانی از قدرت‌های خود سخن می‌گوییم که دشمن اثرات بکارگیری آن را لمس کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پیامی درگذشت والده فرمانده قرارگاه سرّی نصرت را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
علی قلی‌زاده زیر آخرین پست سردار آزمون کامنت جالبی گذاشته است.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
دریادار علی اکبر احمدیان در سال ۱۳۴۰ در شهرستان «شهر بابک» استان کرمان متولد شد. احمدیان در سال ۱۳۶۴ و با صدور حکم تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل نیرو‌های سه گانه سپاه به ریاست ستاد نیروی دریایی سپاه منصوب شد. وی از جمله کسانی بود که در ایده ایجاد یک نیروی دریایی جدید و «عملیات دریایی مقابله به مثل» نقش اساسی ایفا کرد.
«علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد. دریادار علی‌اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.
علی‌اکبر احمدیان با حکم رییس جمهور دبیر شورای عالی امنیت ملی شد.
گل سوم لورکوزن به شالکه روی ضربه سر زیبای سردار آزمون به ثمر رسید.
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
جدیدترین حاشیه فوتبال ایران در سال جدید غیبت سردار آزمون در اردوی تیم ملی کشورمان بود.
سردار که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و نزدیک‌ترین تعقیب کننده رکورد استثنایی علی دایی است، در عرصه باشگاهی نیز راه شماره ۱۰ پیشین ایران را در بوندس لیگا دنبال می‌کند و عملکردش در بایر لورکوزن بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن برای نخستین بار به یک اتفاق مهم در بوندس لیگا آلمان رسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پیشنهاد جذب سردار آزمون و علی قلی زاده را به مدیران این باشگاه داد و بازیکنی با سابقه بازی در تیم چلسی را رد کرد!
سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.
سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
سردار علی فدوی گفت: به صورت مسلم هم دولتمردان عراق و هم حاکمان اقلیم کردستان باید این بلیه را از داخل خاکشان بیرون کنند، ما برای تمامیت ارضی عراق جان‌ها داده ایم و قطعاً خدشه‌ای به تمامیت ارضی عراق وارد نمی‌کنیم.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
اردوی تیم ملی اینبار متفاوت دنبال می شود. تیم ملی به جای اردو در هوای گرم دوحه اینبار در هوای مطبوع وین اردو زده است؛ سرزمین موسیقی.
مدافع ملی‌پوش دیناموزاگرب این شانس را دارد که چهارمین بازیکن ایرانی در تقابل با چلسی انگلیس لقب گیرد.
سردار امیر علی حاجی زاده در پاسخ به این سوال که مذاکرات برجامی در جریان است یک توافق خوب را چطور می‌بینید؟ گفت: این تیم، تیم معتقدی است و ما هم هیچ نظری نداریم، اجازه دهید کارشان را انجام دهند.
برادر محسن به محض آنکه از رسیدن منافقین به سر پل ذهاب مطلع شد، آقای هاشمی را در جریان قرار داد. برداشت آقای هاشمی این بود که این خبر بیشتر یک عملیات روانی است، اما آقا محسن که مساله را جدی گرفته بود با هلیکوپتر خود را به اسلام آباد غرب رساند و...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ