روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به كسب عنوان برتر و ديپلم افتخار(به عنوان بالاترين رتبه جشنواره)شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از کسب رتبه اول این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد که تیم ایران به ۳ مدال طلا و ۱ مدال نقره دست یافت.
پرونده تیم ملی موی تای ایران در رقابتهای جهانی ایتالیا با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز بسته شد.
پرونده تیم ملی موی تای ایران در رقابتهای جهانی ایتالیا با کسب پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز بسته شد.
در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دیدار دو تیم آلمان و ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابتها هستند.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
امین اسماعیل نژاد با کسب ۱۱ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را در دیدار با ژاپن به خود اختصاص داد.
رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز بعنوان قهرمانی دست یافت.
شکست محمدرضا گرایی در فینال وزن ۷۲ کیلوگرم تورنمنت رنکینگ دار قرقیزستان با نتیجه ۱ بر ۱۱ در مقابل رمز نویدزه از گرجستان توانست مدال نقره را کسب کند.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا در ماده تعقیبی ۴ هزار متر پارادوچرخه‌سواری گفت: در حالی برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در رشته جاده تلاش می‌کنم که از دوچرخه مدرن و استاندارد برخوردار نیستم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ۱۱ اردیبهشت ماه، روز کار و کارگر گفت: تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار انقلابی علیه امضاهای طلایی و بروکراسی بی خاصیت علیه کار و کارگر بود.
چهاردهمین دوره مسابقات پارادوومیدانی بین‌المللی فزاع با کسب ۱۱ مدال شامل ۵ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
در آخرین روز از رقابت‌های بین المللی پارادوومیدانی در فزاع امارات، نمایندگان ایران موفق به کسب ۱۱ مدال شدند.
روابط عمومی بانک ملی ایران در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ١١ بخش موفق به کسب عنوان برتر و دیپلم افتخار (به عنوان بالاترین رتبه جشنواره) شد.
تراکتور پس از برد آلومینیوم و صنعت نفت در هفته پنجم و ششم، این هفته هم در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست پرسپولیس را با یک گل شکست دهد تا قرمزپوشان تبریزی با کسب سومین برد متوالی، ۱۱ امتیازی شوند و در جمع تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرند.
در سالی که گذشت مرکز آمار ایران از ۱۱ میلیون نفری گفت که از طریق کسب‌وکار مجازی درآمد داشتند. آماری که حکایتگر این مساله بود که حدود ۹ میلیون از این افراد اینستاگرام را محل کسب خود انتخاب کرده‌اند. این رقم یعنی چیزی حدود ۸۳ درصد جمعیت ۱۱ میلیون نفری.
مهدی تارتار ترکیب تیمش برای بازی مس کرمان را مشخص کرد.
پرسپولیس که در حال حاضر با دو تساوی و سه پیروزی توانسته با کسب ۱۱ امتیاز صدر جدول لیگ بیست و دوم را قرمز قرمز کند، با نکته منفی ۵ دیدار اول خود را در این فصل به پایان رسانده است.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی از اعزام ۱۱ ورزشکار به مسابقات بین المللی مراکش خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال به مراکش می رویم.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: هر چند با اعزام ۱۱ ورزشکار به این بازیها انتظار کسب مدال‌های بیشتری بودیم، اما نتایج کمانداران معلول با کسب ۱۳ مدال برای اولین بار راضی‌کننده بود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از کسب رتبه سوم اجرای آرای ماده صد و برخورد با تخلفات ساختمانی بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ