عضو شورای شهر تهران گفت: اگر لرزه نگار و شتاب نگاری ایجاد شود باید فرهنگ به اشتراک گذاشتن آن نیز موجود باشد و به صورت بهینه‌ای باید از این دستاوردها استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که اردوغان در سالهای اخیر همواره بر لزوم پایین نگه داشتن نرخ بهره تاکید داشت و بسیاری از کارشناسان اقتصادی همین سیاست را یکی از دلایل بی‌ارزش‌تر شدن پول ملی و افزایش نرخ تورم در ترکیه دانسته‌اند.
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم مدیریت و ساماندهی بازار برنج گفت: افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی مورد توجه قرار گیرد.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم تجهیز سامانه‌های هوشمند آبیاری گفت: توجه به کمیته بهره وری از منابع آب کشاورزی در گیلان اولویت مند است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید کشورمان در چین بر لزوم بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های همه‌جانبه همکاری با چین بصورت دوجانبه تاکید کرد.
در فصل تابستان شدت تابش نور خورشید بیشتر است و بسیاری همچنان از نحوه محافظت از خود در برابر امواج ماوراء بنفش به طور کامل مطلع نیستند. افزایش شدت تابش اشعه خورشید در فصل تابستان، لزوم یادگیری راه‌های صحیح مراقبت از خود در برابر نور خورشید و پیشگیری از اشتباهات رایج در این باره را ضروری می‌سازد.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر پیگیری و انتقال دانش به کشاورزی در خصوص افزایش بهره وری آب با استفاده از سازه‌های ترویجی و الگوی کشت محصولات زراعی تاکید کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر پیگیری و انتقال دانش به کشاورزی در خصوص افزایش بهره وری آب با استفاده از سازه‌های ترویجی و الگوی کشت محصولات زراعی تاکید کرد.
رئیس مرکز آمار اطلاعات قوه قضاییه گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با بهره گیری از فناوری‌های نوین اتقان آرای قضایی صورت گیرد.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر بر لزوم بهره گیری از توافقنامه سویل ۲ برای حذف آثار تحریم‌ها در فعالیت‌های بشردوستانه تاکید کرد.
نماینده، ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم تسریع در بهره برداری از راه آهن رشت - انزلی و رشت - آستارا، عنوان کرد: حضور دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در گیلان می‌تواند زمینه ساز تکمیل هرچه سریع‌تر کریدور شمال به جنوب و در نتیجه شکوفایی اقتصاد گیلان و ایران باشد.
اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: سمن‌ها از نهادهای اثرگذار برای پیگیری و حل اختلافات فیمابین مردم هستند که باید از ظرفیت آنها در جامعه بهره برد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت‌های مردمی تدوین شود تا بتوان از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه بهره ببرد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
علیرغم تأکید چند باره جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم پایان بخشیدن به حضور گروههای تروریستی در خاک کردستان عراق، اربیل باز هم ادعاهایی در این باره مطرح کرد.
در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بهره برداری از ظرفیت‌های دیپلماسی در حوزه محیط زیست برای ما خیلی مهم است و می‌بایست با دست پر در اجلاس کاپ ۲۷ شرکت کنیم.
کاشان - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: لازم است تا بخش‌های مختلف اقتصادی کشور به منظور بهره وری بیشتر و رونق اقتصاد کشور با همدیگر همبستگی داشته باشند.
جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار و بر لزوم بهره گیری از روش‌های «آموزش ترکیبی» مجازی و حضوری تاکید شد.
صبح امروز یکشنبه دهها شناور دریایی از بندر طرابلس لبنان به سوی منطقه الناقوره، در مرز این کشور با فلسطین اشغالی، روانه شدند تا بر لزوم بهره مندی لبنانی‌ها از ثروت های دریایی شان تاکید ورزند.
سردار اشتری گفت: برای بهره بردن از تجربیات پیشکسوتان کارگروهی تشکیل شود و تمامی تجاربشان در این کارگروه مطرح تا برای انجام مطلوب مأموریت‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ