وزیر امور خارجه سوئد اعلام کرد که کشورش پس از پیوستن به ناتو، مانند دانمارک و نروژ اجازه استقرار تسلیحات هسته ای در خاک کشورش را نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
وزیر دادگستری ترکیه امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: سوئد به هیچ خواسته ما برای استرداد تروریست‌ها پاسخ نداده است.
نخست‌وزیر سوئد در قبال اهانت مکرر به قرآن کریم در این کشور مدعی دفاع از آزادی بیان شد!
سوئد در پاسخ به نامه مشترک عراق و سازمان همکاری اسلامی ادعا کرد که دولت این کشور از اقدامات اسلام‌هراسانه حمایت نمی‌کند.
سازمان مهاجرت سوئد اعلام کرد که مجوز اقامت هتاک به‌قرآن کریم را مورد بازنگری قرار می‌دهد.
تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب 5-0 مغلوب سوئد شد.
وزیر خارجه عربستان سعودی در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود، خواهان توقف اقدامات اهانت آمیز علیه کتاب‌های آسمانی و ادیان الهی شد.
وزیر دادگستری سوئد گفت که هتک حرمت به قرآن کریم، وضعیت امنیتی کشورش را بدتر کرده و بر چهره آن تاثیر منفی گذاشته است.
وزارت ‌خارجه سوئد امروز اعلام کرد که مجوز برگزاری تجمع را صادر می کند؛ اما اجازه اهانت به کتب دینی را نمی‌دهد.
سید نصرالله در سخنانی تاکید کرد که اگر دولت سوئد در این مسیر توهین آمیز علیه قرآن باقی بماند، جزو کشورهای «در حال مبارزه با اسلام» طبقه بندی می شود.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد: موضع دولت سوئد در مقابل فرد هتاک به قرآن مایه تعجب است. نهادهای بین‌المللی با این برداشت غلط از آزادی برخورد کنند.
حدود سه میلیون ایرانی یکسالی است که نظاره گر چند صد هزار تومان پول بلوکه شده در حساب بانکی خود هستند. اتفاقی که قرار بود پس از یک ماه، از سوی وزارت رفاه تعیین تکلیف شود؛ اما حالا این ارقام در حساب‌های بانکی جا خوش کرده است.
هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن ها تمام شده است.
صنعت نفت آبادان در انتظار تعیین و تکلیف دو پرونده انضباطی در فدراسیون فوتبال است.
نباید فراموش کنیم که اکنون زمانی است که سواد ارتباطی و رسانه ای در جوامع به طور شگرفی دچار تغییر شده و نباید تصور کرد که اگر مثلا برای فوت خانم مهسا امینی یا آتش سوزی در زندان اوین با صدور چند سطر بیانیه رسمی می توان به همه شبهات و شایعات و ابهامات پاسخ داد.در واقع باید متذکر شد که چنین اطلاع رسانی هایی نه از نوع انجام تکلیف بلکه فقط برای رفع تکلیف و ادعای انجام تکلیف است که صورت می گیرد.
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود، گفت: تکلیف سهام ۳.۵ میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
دستیار ویژه سهام عدالت رئیس سازمان بورس با بیان اینکه سود سهام عدالت امسال دو برابر می‌شود،‌ گفت: تکلیف سهام 3.5 میلیون متوفی سهام عدالت تا پایان شهریور مشخص می‌شود.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که دنی آلوس می‌توانست انتخابی بهتر از پوماس مکزیک داشته باشد.
تعداد نمادهای زیادی در بورس وجود دارد که روزانه رصد کردن آن ها و یافتن سهام مستعد رشد کار بسیار سختی است. از این رو سعی می شود در این صفحه فیلترهای مهم و خروجی های آن ها روزانه بارگذاری گردد. این خروجی ها به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش این سهم ها نیست و برای رسیدن به مرحله خرید یا فروش یک سهم باید موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام سمگا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد سمگا در روزهای آینده بورس است.
آنچه به عنوان بدهی دولت در صورت‌های مالی بانک مرکزی طی سال‌های گذشته درج شده است، عمدتاَ ناشی از انتقال این ارقام به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی، آن هم در راستای تکلیف قانونی بوده، بدون اینکه استقراضی توسط دولت از بانک مرکزی صورت گرفته باشد. افزایشی که در صورت‌های مالی بانک مرکزی در سر فصل بدهی دولت، طی ماه‌های نخست سال ۱۴۰۰ حاصل شده، دقیقاَ به اندازه مبلغ تنخواه قانونی استفاده شده است، که همچون سنوات گذشته، قبل از پایان سال رسماَ تسویه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ