معاون آموزش متوسطه گفت: در تحقق راه اندازی ۴۰ هنرستان مرزی برای سال تحصیلی آینده، در کنار آموزش و پرورش، وزارت امور خارجه، استانداران و ادارات فنی و حرفه‌ای مشارکت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: طرح ملی آموزش برنامه نویسی دانش آموزان با همکاری وزارت ارتباطات و صداوسیما از نیمه تیرماه راه اندازی می‌شود.
دبیر ستاد گیاهان دارویی گفت: تاکنون دو پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی شده و سه پالایشگاه در مرحله تکمیل قرارداد است که وظیفه آنها تبدیل ماده خام به یک ماده با ارزش دارویی است.
در نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، بر لزوم استفاده و راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تاکید شد.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهداشت و ایمنی کار مساله مهمی است از این رو برای کارگاه‌های دارای نیروی انسانی بالاتر از ۵۰۰ نفر مرکز بهداشت راه اندازی شده است.
رئیس‌ سازمان بازرسی کل کشور گفت: اقداماتی که بر اساس سند تحول در دستور کار داریم، بحث ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و هوشمندسازی آن است.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در ۱۵ استان مرکز یاریگران زندگی و کارآفرینان راه اندازی شد.
رئیس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی از انعقاد توافقنامه‌های ایجاد دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی در ۹ استان خبر داد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: سکوهای خرید و فروش با تایید قوه قضاییه به زودی راه اندازی خواهد شد.
مراغه- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی شود.
گروه کشتیرانی در راستای وظایف محوله و نوع نگاه ملی خود به حمل بار به مقاصد مختلف دنیا اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری به سوریه کرده است.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
اردبیل- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف حمایت از تولید محصولات فناور، نوآور و دانش‌بنیان، مجوز راه‌اندازی ۴۰ شهرک فناوری صادر شده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
«امیر رجبلو» به دلیل بیماری ژنتیکی به نام اس‌ام‌آی بدو تولد اختلال در راه رفتن و ناتوانی جسمی پیدا کرد و از همان بچگی در خانه آن هم تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. بعد از آن خودآموز آموزش دید و با استفاده از هوش ذاتی استارتاپ راه‌اندازی کرد و حالا بیش از ۲۰۰ سایت طراحی و اکنون یک تیم ۴۰ نفره را رهبری می‌کند و در رویداد بین‌المللی «Toy» سال «بیست‌بیست» یکی از ۲۰ جوان برتر دنیا در حوزه کارآفرینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ