وزارت کشور بحرین از هک گسترده تارنماهای دولتی همزمان با انتخابات پارلمان این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هک اطلاعات هزاران کاربر یک صرافی دیجیتال ایرانی !
جزئیات حقوق و مزایای حدود ۲هزار کارمند DAA که فرودگاه دوبلین (پایتخت ایرلند) را اداره می کند به دلیل حمله سایبری به یکی از تهیه کنندگان سرویس های آن به نام Aon در معرض خطر نشتی قرار دارد.
سرویس امنیتی روسیه اعلام کرد که گوشی همراه آیفون هزاران دیپلمات هک شده است.
وب‌سایت‌های دولت سوئیس هدف یک حمله سایبری گسترده قرار گرفت.
مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور با رد شایعه هک سایت ریاست جمهوری، گفت: هفته گذشته از نسخه جدید سایت رونمایی شد و امروز در تکمیل پروژه ارتقای امنیت، سایت به طور موقت از دسترس خارج شد.
پلیس فتای تهران از دستگیری دو نفر به جرم هک حساب کاربری مردم در پیامرسان تلگرام خبرداد.
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
برخی از حملات اخیر علیه کاربرانی که حالت قفل یا Lockdown اخیرا معرفی شده اپل را فعال کرده بودند شکست خوردند قابلیتی که برخی از ارتباطات تماس گیرندگان ناشناس را متوقف می‌کند و تعداد برنامه‌هایی که به طور خودکار فراخوانی می‌شوند را کاهش می‌دهد.
یک بد افزار شایع در میان کاربران واتس اپی وجود دارد و آن، کنترل اکانت و ارسال پیام‌های ناخواسته به کاربران است. اما ویژگی Device Verification مانع از به کنترل گرفتن اکانت توسط این بد افزار شده و بررسی‌هایی انجام می‌دهد تا مطمئن شود هیچ بد افزاری نمی‌تواند برای کسی پیام ارسال کند، آن هم بدون اطلاع کاربر.
تیم تحقیقات امنیتی گوگل (Project Zero) در پستی داخل وبلاگ خود، ادعا کرده است که دستگاه‌های دارای مودم‌های اگزینوس سامسونگ، از جمله پیکسل ۶ و ۷ در کنار گلکسی S۲۲ و A۵۳ در سطوح پایه آسیب‌پذیر هستند.
در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه تلوبیون، وابسته به صدا و سیما، برای لحظاتی هک شد.
در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه خبر برای لحظاتی هک شد.
گسترش یک باج افزار در سطح جهانی، سرورهای دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا، چند دانشگاه در اروپا و مرکز اروپا را زمین گیر کرده است.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
پیامک جعلی زلزله برای برخی از شهروندان ارسال شده است.
هکر‌های ایرانی توانسته‌اند دوربین‌های نظارتی یک سازمان امیتی مهم اسرائیلی را در جریان دو انفجار روز چهارشنبه در قدس هک و سپس ویدئوی به دست آمده از یکی از این انفجار‌ها را منتشر کنند.
رسانه های صهیونیست هک دوربین های امنیتی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را یک سیلی قدرتمند عنوان کردند.
مشهد ـ مدیر تیم رسانه نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تکذیب هک‌شدن صفحه اینستاگرام آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی گفت: این صفحه همچنان در فضای مجازی در حال فعالیت است.
پژوهشی جدید هشدار داده گرمای انگشتان کاربر تا یک دقیقه پس از تایپ کردن آن روی کیبورد، می تواند برای کشف پسورد توسط هکرها به کار رود.
شب گذشته بخش خبری ۲۱ شبکه‌های اول و خبر صدا و سیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شد.
در شرایط جنگ سایبری که در بزنگاههای حساس برای هر کشوری اتفاق می افتد، شناسایی و آگاهی بخشی درباره گروههای خرابکار به جامعه ضمن ارتقای زیرساختهای امنیت سایبری ضروری است.
ماجرا از جایی آغاز شد که پخش تصاویری از سرور مرکزی سازمان فاوا حکایت از هک گسترده سیستم شهرداری داشت کمااینکه خارج شدن سایت تهران من و تمامی سایت‌های این نهاد غیر دولتی از مدار فعالیت نیز حکایت از همین امر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ