پاکدشت- وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش سالانه ۴۵ هزار میلیارد ریال حقوق معلمین مورد نیاز اتباع را می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت:سالانه ده همت برای دانش‌آموزان اتباع هزینه می‌شود.
سی و هفتمین اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور، با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای حدود ۶ هزار دانش آموز شناسایی شده که به شدت در معرض آسیب بودند برنامه‌هایی به کمک گروه‌های جهادی داشتیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: سامانه از امروز تا دهم تیر ماه مجدداً باز شده است و تا ۱۰ تیرماه خانواده‌ها فرصت دارند برای دانش آموزانی که سنجش آنها را انجام ندادند اقدام کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.
آموزش و پرورش در کمترین حالت به بیش از سیصد هزار معلم جدید نیاز دارد این در حالی است که فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به مراتب عددی کمتر از این بوده و عده ای هم سالانه بازنشسته می شوند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدیران مدارس از طریق «سامانه سیدا» می‌بایست اطلاعات کتابخانه‌های مدرسه خود را ثبت کنند.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرصت کافی برای بارگذاری مدارک و مستندات مربوط به رتبه بندی معلمان بعد از آماده سازی سامانه ایجاد خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بر لزوم طراحی سامانه هوشمند اطلاعات بنای مدارس تاکید کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سکو یا سامانه مدیریت جامع اردوگاه‌ها تهیه شده؛ تاکنون اطلاعات چهار اردوگاه کشوری در آن وارد شده و درجه‌بندی اردوگاه‌ها نیز شروع شده است.
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.
مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است همکاران ما به در خانه کودکان بازمانده از تحصیل مراجعه کنند و اطلاعات آنها را به صورت میدانی جمع آوری و در سامانه قرار دهند.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۸۴۰ هزار معلم اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی وارد کرده اند و فرآیند رتبه بندی در حال طی کردن مراحل پایانی است.
رئیس مرکز سنجش، پایش و کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه رتبه بندی فعال بوده و همکاران می‌توانند تأیید نهایی را ثبت کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: با موافقت دولت رتبه‌بندی معلمان شروع شد و ۸۴۰ هزار نفر ورود اطلاعات در سامانه رتبه‌بندی داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
در این فیلم، جزئیات آغاز به کار سامانه رتبه‌بندی معلمان از زبان ستاری فرد، سخنگوی سازمان آموزش و پرورش را مشاهده می‌نمایید
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از شروع به فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزیابی هر یک از معلمان نباید بیشتر از یک ماه و نیم به طول بیانجامد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: از فردا سامانه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان راه اندازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ