بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!
مدیران لیورپول گاف بزرگی داده‌اند و به شکلی عجیب، نام سه بازیکنی را که از این تیم خواهند رفت، قبل از نهایی شدن انتقال‌شان لو داده‌اند.
رئیس‌جمهور آمریکا که اخیراً حرکات عجیب و غریبش بیشتر شده پس از پایان سخنرانی‌اش برای ملکه فوت‌شده انلگیس آرزوی سلامتی کرد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
در جریان دیدار دوستانه آرژانتین و استرالیا، اتفاق عجیبی برای یکی از گزارشگران قدیمی صدا و سیما رخ داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
تیم ملی والیبال روسیه بدون اینکه در مسابقات لیگ ملت‌های 2023 حضور داشته باشد در پایان هفته اول این مسابقه 3 پله صعود کرد.
شبکه خبر حین استیضاح وزیر صمت زیرنویس کرده که: مردم از نابسامانی‌ها به سطوح آمده‌اند. کاربری به شوخی نوشت: نه که ما موش خرما هستیم و در لایه‌های زیرین زمین زندگی می‌کنیم، نابسامانی‌ها باعث شده که به سطح زمین بیایم!! البته یجورایی هم بخوای حساب کنی درسته‌ها!!
یاسر جبرائیلی در برنامه جهان آرا گفت: مردم ببینید، خود مردم آمریکا به صف نشسته‌اند تا طلا و سکه را تحویل دولت بدهند.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
با اندکی دقت متوجه می‌شویم که در ستون جمع کل، عدد عملکرد منابع عمومی ۱۴۰۰ و مصوب منابع عمومی ۱۴۰۱ نیز لحاظ شده و با عدد جمع هزینه‌ای و جمع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جمع شده است.
یورگن کلوپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه ESPN درحالیکه نمی‌دانست مصاحبه‌کننده مدافع سابق منچسترسیتی است جمله‌ای به زبان آورد که خبرساز شده است.
بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.
بازیکنان جدید و خارجی نفت آبادان با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ نمی‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.
گاف عجیب رونالدو و تصور او از حضور در آفریقای جنوبی به جای آسیا خبرساز شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشتند که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشتند.
اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور سخنرانی داشت که شبکه خبر در اقدامی عجیب نام او را به اشتباه سید محمود علوی وزیر اطلاعات دولت حسن روحانی نوشت.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در یک گردهمایی ، تعدادی ایالت‌های آمریکا را بجای ۵۰ ایالت، عنوان کرد.
سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا عنوان کرد، به این دلیل که بار کاری روی او زیاد بوده است فراموش کرده شماره ورزشکار را به محل مسابقات بیاورد.
حساب توئیتر زیر نظر نهاد برگزارکننده جام جهانی (فیفا) در معرفی ایران پوستری را منتشر کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات را همچنان سرمربی ایران دانست.
این گاف عجیب فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حالیست که کارلوس کی روش بیش از یک ماه است که هدایت تیم ملی کشورمان را به جای اسکوچیچ در اختیار دارد.
در حالی که مجری برنامه عنوان کرد:«یک کشتی خاطره انگیز ببینیم از فردین معصومی.»مسابقه ای را پخش کردند که در آن فردین معصومی مقابل ماخوف روس شکست خورد.
اشتباه عجیب هادی عامل در گزارش فینال کشتی رقابت‌های همبستگی اسلامی را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ