برخی از روش‌های آشپزی، مانند جوشیدن طولانی منجر به از دست رفتن مواد مغذی می‌شود. بخارپز کردن هویج، از فرآیند از دست رفتن مواد مغذی جلوگیری می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که از بافت هویج پخته شده بدون از دست رفتن ارزش غذایی سبزیجات لذت ببرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقدار بالای کلسیم، آهن و پتاسیم در انجیر خشک همراه با میزان بالای فیبر و چربی کم باعث می‌شود که موادی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنید.
رنگ نقش مهمی در نحوه تجربه و احساس انسان از جهان دارد، اگرچه این امکان وجود دارد که بسیاری به صورت خودآگاه متوجه تاثیر آن نشوند.
النصر عربستان در ادامه بازی‌های تدارکاتی خود با اینتر ایتالیا هم به تساوی یک بر یک رسید.
افرادی که نگران افزایش وزن خود هستند مصرف آب هویج زنجبیل به حفظ عطش آن‌ها کمک خواهد کرد، زیرا حفظ آب به تجزیه چربی تجمع یافته در کبد کمک می‌کند. با وجود این، مهمترین نکته قابل توجه در مورد آب هویج زنجبیل پاکسازی سموم از کبد نیز است، این سموم عمدتا ترشحات صفراوی هستند. هنگامی که کبد به خوبی عمل کند مانع افزایش وزن و چاقی خواهد شد.
این میوه از منابع ویتامین C نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که به بیماری‌های لثه مبتلا هستند، آن را در برنامه غذایی روزانه بگنجانند. جالب است بدانید با خوردن یک هلوی متوسط ۳۴ میلی گرم از نیاز روزانه به این ویتامین تامین می شود.
میوه کاکتوس از گذشته برای درمان مشکلات کبد تجویز و مصرف می‌شد. امروز یافته‌های تحقیقاتی فایده این میوه برای سلامت کبد را اثبات می‌کند.
مواد موجود در خیار یک حامی مغذی برای بدن است و باعث بهبود عملکرد مفصل می‌شود.
کدوسبز سرشار از آنتی اکسیدان‌های متعدد از جمله لوتئین و زآگزانتین است. با وجود اینکه کدو سبز حاوی چندین ماده مغذی مهم است، کالری، چربی و قند کمی دارد.
گیلاس برای سلامت قلب و مغز مفید است و همچنین می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند.
کدوتنبل سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم و روی است و پتاسیم موجود در کدو تنبل به حفظ سلامت مو و رشد مجدد مو‌ها کمک می‌کند.
دکتر غزاله اسلامیان یادآور شد:پروبیوتیک‌ها به شکل مکمل‌های غذایی یا به طور طبیعی در برخی مواد غذایی وجود دارند که مواد غذایی تخمیری شامل کفیر، ماست، ترشی‌های تخمیری، کیمچی، پنیرهای پروبیوتیک و چای تخمیری از آن جمله هستند.
دکتر ویکتوریا گارفیلد از دانشگاه یوسی‌اِل لندن یافته‌های این تحقیق را «بسیار تازه و هیجان‌انگیز» توصیف کرده و گفته است: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که همه بالقوه می‌توانند از مزایایی چرت زدن بهره‌مند شوند.»
طبق بیانیه انجمن قلب آمریکا، پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است یکی از راه‌های مفید برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باشد.
اگر مبتدی هستید یکی از بهترین راه‌ها برای شروع یک روتین دویدن و رسیدن به استقامت این است که از دوی آهسته شروع کنید. یعنی با پیاده‌روی تند شروع کنید و وقتی احساس کردید بدنتان گرم شد (معمولاً بعد از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بدن گرم می‌شود)، سعی کنید آهسته با سرعتی که اذیت نشوید و فقط کمی برایتان سخت باشد بدوید.
اسیدفولیک موجود در بامیه باعث کاهش ماده مسدود کننده رگ‌های خونی می‌شود و می‌تواند در خون‌سازی موثر باشد.
در زرادخانه پزشک معروف بقراط، عسل مقام اول را در رژیم غذایی دارد و استفاده روزانه از این محصول موجب قدرت بدن می‌شود.
اساساً میوه‌های خشک سرشار از مواد مغذی مانند فیبر، مواد معدنی، فسفر، کلسیم و آهن و ویتامین هستند. محتوای بالای مواد مغذی سلامت فرد را تضمین می‌کند و با خستگی و سایر مشکلات سلامتی مبارزه می‌کند.
همواره دریافت مقادیر قابل توجه پروتئین از هرآنچه که به صورت گوشت یا حتی لبنیات دسته بندی نمی شود، بسیار دشوار بوده است. با این حال، تخم خربزه به راستی گزینه ای ویژه جهت پاسخگویی به این نیاز بدن محسوب می شود، زیرا منبعی غنی از پروتئین گیاهی است.
در سال‌های اخیر محبوبیت این نوع لحاف‌ها افزایش یافته و بسیاری از شرکت‌ها ادعا می‌کنند سنگینی آن‌ها به کاهش اضطراب و عمیق‌تر شدن خواب کمک می‌کند.
براساس یافته‌های محققان ایرانی، زهر زنبور عسل، دارای فعال‌ترین مواد آنتی‌بیوتیک است. تجزیه شیمیایی زهر زنبور عسل نشان داده است که در این زهر، اسید فرمیک، اسید کلریدریک، اسید آرتوفسفریک، هیستامین کولین تریپتوفن و گوگرد فراوان یافت می‌شود.
محققان گزارش کردند که خوردن بادام به هر شکلی به دلیل افزایش مواد مغذی مهم در مقایسه با گروه کنترل، سلامت روده افراد را بهبود می‌بخشد.
برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
برخی تحقیقات خوردن یک شام زودهنگام را با فواید خاصی برای سلامتی مرتبط می‌دانند، اما واقعا هیچ زمان مناسبی برای صرف شام وجود ندارد.
برای آنان و برای همه کسانی که هنوز آنان را قهرمان می‌دانند هیچ اخلاقی در تجارت یا اقتصاد وجود ندارد. بیرحم‌ترین‌ها برنده می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ