«رجب طیب اردوغان» حکم انتصاب سفیر پیشین ترکیه در فلسطین را به عنوان سفیر کشورش در سرزمین های اشغالی امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
رییس جمهور ترکیه امروز در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران کشورهای عضو ناتو در پایتخت لیتوانی گفت: حمله به مقدسات انسان ها، آزادی اندیشه نیست؛ بربریت، بدَویت و نوعی اقدام تروریستی است.
اردوغان برای پیوستن سوئد به ناتو، شرط جدید اعلام کرد
رئیس جمهور ترکیه با تاکید بر اقدام جمعی برای مقابله به اسلام‌هراسی کشورهای غربی، خواستار تلاش یکپارچه جهت جلوگیری از توهین به مقدسات مسلمانان شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: هنوز نمی‌توانیم پیوستن سوئد به ناتو را تأیید کنیم؛ زیرا استکهلم از تروریست‌ها حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز تصریح کرد: برای امنیت‌شان قانون نمی‌شناسند؛ اما درباره مقدسات مسلمانان یاد آزادی بیان می‌افتند.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
رئیس‌جمهور ترکیه و صدراعظم آلمان امروز درباره آخرین تحولات روسیه و عضویت سوئد در ناتو رایزنی کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه از همتای روس خود برای مقابله با شورش گروه خصوصی واگنر حمایت کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر بر شرط موافقت با عضویت سوئد در ناتو تاکید کرد.
رییس جمهور ترکیه گفت: موضع ایران موجب برآشفتن ما و آذربایجان می‌شود. در واقع ایران باید نگران باشد. امیدواریم رفتار مثبتی در زمینه این مسئله داشته باشند تا بتوانیم ترکیه، آذربایجان و ایران را متصل کنیم. حتی ممکن است خط پکن-لندن را هم باز کنیم.
رؤسای جمهور ترکیه و جمهوری آذربایجان پس از دیدار در باکو در کنفرانس خبری مشترکی شرکت و به بیان دیدگاه‌های خود و نیز برخی از محورهای نشست امروز پرداختند.
رئیس جمهور ترکیه در سفری که به دعوت الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود انجام شده، وارد باکو شد.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز حکم انتصاب «حجابی کرلانگیچ» به عنوان سفیر جدید ترکیه در ایران را امضاء کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ