رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: تا به امروز ۱۰۳ پایگاه مدیریت بحران در تهران وجود داشته است که تعداد آنها به ۱۰۵ پایگاه رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
کرج- مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال با حضور رئیس جمهوری به ایستگاه افتتاح رسید؛ ویدئویی از مشخصات این پروژه می‌بینید.
کرج - با حضور رئیس‌جمهور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال به طول ۲۲ کیلومتر افتتاح و همچنین فاز سوم این پروژه کلنگ‌زنی شد.
آئین بهره‌برداری از افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال
ساری- استاندار مازندران از سفر رئیس جمهور به استان برای افتتاح فاز دوم آزاد آه تهران -شمال خبر داد.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران، آماده افتتاح است.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید فکوری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، مراکز و اماکن آموزشی، فنی، رفاهی و فرهنگی این یگان را افتتاح کرد.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
ماجرای پل شهر فریدون‌کنار که قرار بود مایه آرامش مردم شهر شود، ۲۱ سال است آیینه دق برای مردم شده است.
بوستان باغ نظر در منطقه ١٠ و بوستان باغ سبزی در منطقه ١٧ که برای معلولان مناسب‌سازی شده، در پانزدهمین شنبه امید و افتخار افتتاح خواهد شد.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران از افتتاح برخی از این پروژه‌ها تا ابتدای سال آینده خبر داد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ تهران از آغاز به‌کار دومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در محله شهرآرا به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه از افتتاح دو نیم کیلومتر راه روستایی کوهی با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد.
بیرجند- پایگاه قهرمانی در شهرستان بیرجند از سال ۸۸ برای بهبود ورزش قهرمانی افتتاح شد ولی اکنون بیشتر به باشگاه خصوصی تبدیل شده و گلایه قهرمانان را به همراه داشته است.
این پهپاد جزو پهپادهایی با ارتفاع پروازی پایین و مداومت پروازی کوتاه با ماموریت هدف، شناسایی و مراقبت هوایی از مواضع دشمن عنوان شده است. روش پرتاب آن نیز به شکل پرتاب از روی پرتابگر ریلی Jato، نیوماتیکی و خودرویی است.
کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل۲ صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ