شهید سیدروح الله عجمیان روز ۱۲ آبان در جریان آشوب عده‌ای عوامل بیگانه در آزاد راه کرج - قزوین به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اختتامیه مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در مرحله مراکز استانی تا سه‌شنبه هفته جاری در حال‌برگزاری است.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزادی ۱۵ گروگان حادثه آدم‌ربایی در قرچک خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، در خصوص وضعیت ضارب گفت: پس از این اتفاق فرد ضارب اقدام به خودزنی کرده و به علت شدت جراحات فوت می‌کند.
چراغ راهنمای خیابان به طور کامل در اثر افزایش دما ذوب شده بود و گرد و غبار شدید را هم در شمال و جنوب استان شاهد بودیم صد‌ها نفر به خاطر مشکلات تنفسی راهی بیمارستان شدند.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
سرپرست اورژانس استان تهران گفت: تا کنون ۱۰ نفر درپی این حادثه مصدوم شدند که البته هیچکدام به طور مستقیم ناشی از حریق نبود.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: با افرادی که عامدانه به دنبال رواج برهنگی در کف خیابان هستند مقابله خواهد شد تا از اینگونه سوءرفتار‌ها جلوگیری شد.
شهردار منطقه ۹ تهران گفت: مشکلات ایستگاهی استاد معین مرتفع و در حال حاضر در مرحله مجدد صدور پروانه است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
ویدیویی از خیابان توحید استان اصفهان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن؛ دو خودرو بنز حرکت جنون‌آمیزی را وسط خیابان انجام می‌دهند. البته هر دو خودرو توسط پلیس راهور توقیف شده‌اند.
مردم یمن امروز در راهپیمایی های بزرگی در استان های مختلف این کشور، علیه ادامه محاصره همه جانبه این کشور و ادامه تجاوزات ائتلاف سعودی، به خیابان ها آمدند.
جواد خیابانی در شبکه ورزش گفت: حرکات‌ در مغز مسی آرام‌تر صورت می‌گیرد.
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
دادستان مرکز استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست متهم پرونده شهادت ۲ بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد خبر داد.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
مدیر سامانه خط ۱۲۳ کل استان تهران می‌گوید: دختران فراری از شمال و جنوب و از تمام استان‌های کشور به تهران می‌آیند. آن‌ها چند روز به واسطه قولی که به آن‌ها داده شده، حمایت و بعد در خیابان رها می‌شوند.
اصفهان- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حل مسئله بی حجابی نیاز به راهکار اجتماعی دارد و لازمه آن هم اندیشی کارشناسان علوم اجتماعی و تعریف مدل رفتاری علمی است.
اصفهان- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: حل مسئله بی حجابی نیاز به راهکار اجتماعی دارد و لازمه آن هم اندیشی کارشناسان علوم اجتماعی و تعریف مدل رفتاری علمی است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: آنچه که در خصوص شرح حال و وضعیت این جوان در رسانه‌ها مطرح شده صحت دارد اما، علت اینکه این جوان مبتلا به اتیسم در خیابان مولوی بوده است هنوز برای ما جای سوال دارد. خانواده اینطور عنوان کرده که فرزندشان را برای تفریح برده‌اند، اما برای سازمان این سوال پیش آمده که جوان مبتلا به اتیسم چرا باید در خیابان مولوی به تفریح برود؟ همکاران ما در حال پیگیری هستند.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
اردبیل- معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۲۷ کودک کار و خیابانی در استان اردبیل شناسایی و اطلاعات آنها مورد پایش و رصد قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ