پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعلام کرد که به هیچ یک از بازیکنانش به خاطر جام جهانی 2022 استراحت نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره مشکلات اقتصادی در این کشور پرداخت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که علاقه‌ای به فروش کایل واکر و برناردو سیلوا ندارد اما نمی خواهد بازیکنی را برخلاف میلش در سیتی نگه دارد.
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت به اینتر هشدار داد در آستانه فینال لیگ قهرمانان در مقابل یک استراتژی روانی پپ گواردیولا که او بارها از آن استفاده کرده هشیار باشد.
مدافع سابق منچستریونایتد به بازیکنان اینتر برای مقابله با سیتی نهیب زد.
پپ گواردیولا در آستانه بازی با وستهم به بازیکنانش هشدار داد در یک مسابقه هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.
تبدیل شدن سیتی به شانس اصلی قهرمانی با پیروزی مقابل آرسنال و همچنین آینده هری کین و مائوریسیو پوچتینو سوژه‌هایی هستند که روزنامه‌های انگلیسی آن را روی جلد برده‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی امشب تاکید کرد که سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا دست تیم اوست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شاگردانش هشدار داد که باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانند از سد بایرن عبور کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش‌بینی کرده است که ارلینگ هالند در آینده نزدیک با مشکلی جدی روبرو خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، یک بار دیگر با لباس های گرانقیمتش مورد توجه قرار گرفت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به رقبا و مدیران لیگ برتر انگلیس درباره اتهام‌ها و تنبیه‌های احتمالی هشدار داد.
پپ گواردیولا به باشگاه‌‌های لیگ برتر طعنه زد و گفت که سیتی باید به دسته چهارم سقوط کند، ولی قبل از آن اجازه دهند از خودشان دفاع کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ارلینگ هالند اخطار کرده که باید مراقب رفتارش باشد تا کارت قرمز دریافت نکند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به بازیکنانش هشدار داد که اگر به خاطر جام جهانی محتاطانه بازی کنند آنها را کنار می‌گذارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به ارلینگ هالند درباره روزهای دشوار پیش‌رو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ