رئیس جمهور سابق آمریکا یکی دیگر از رقبای احتمالی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را هدف حمله قرار داد؛ این‌بار اما «نژادپرستانه!»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید امیری به گلایه از هییت مدیره پرسپولیس پرداخت و از برآورده نشدن انتظارات‌شان پس از کسب دبل قهرمانی صحبت کرد.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
بررسی ها نشان می دهد که طی ۴ ماهه نخست امسال دولت در مجموع ۲۱۶ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۵۰ درصدی را نشان می دهد.
رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس گفت: ۴۹ میلیون نفر سهامدار سهام عدالت هستند و قرار بود پارسال ۳ میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت سهامدار شوند، اما هنوز از سوی دولت به مرحله اجرا نرسیده استگ
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در کنفرانس خبری پیش از دیدار فرداشب مقابل منچسترسیتی گفت رئالی‌ها از سیتی نمی‌ترسند و با حداکثر انگیزه به میدان می‌روند.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
نماینده تبریز باز هم تاکید دارد که با تایید اصل واگذاری اتومبیل توسط دولت، حالا دیگر اقدام او نیز خلاف مسئولیت نمایندگی نبوده زیرا تنها سوال پرسیده که چه ارتباطی بین واگذاری شاسی‌بلند با توقف استیضاح در پاییز پارسال وجود داشته:«هیات رییسه بیایند جواب بدهند که هیچ ارتباطی وجود نداشته.»
معاون توسعه نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در خصوص میزان تسهیلات اعطایی به شرکتهای دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ توضیح داد و گفت: در سال جدید میزان تسهیلات افزایش می یابد.
عارف غلامی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته خود بشدت ناراحت است.
جمهوری اسلامی نوشت: سال گذشته در اثر افزایش ۵۷ درصد حداقل حقوق کارگران، نه‌تنها مشکل معیشتی آنان حل نشد، بلکه بیش از ۸۰۰ کارخانه تعطیل شد و بسیاری از کارگران بیکار شدند و خانواده‌های آنان دچار گرفتاری‌های شدید گردیدند.
ساری - فصل شالیکاری در دشت‌های مازندران از سر گرفته شد و شالیکاران بی رمق تر از سال‌های قبل به شالیزارها پاگذاشتند چرا که وعده های پارسال امسال سراب بود.
بازی های لیگ در این فصل بسیار سخت است و تیم ها فاصله امتیازی کمی نسب به هم دارند اما امیدوارم که در پایان فصل، رتبه خوبی کسب کنیم.
وزیر خارجه روسیه ضمن انتقاد تند از جنگ ترکیبی غرب علیه این کشور، غم‌انگیزترین «کلمه» سال ۲۰۲۲ را انتخاب کرد.
در ۹ ماهه امسال بیش از ۲ میلیون و ۱۳۹ هزار قرارداد آتی به ارزش ۱۱.۸ همت در بورس کالا دست به دست شد که به لحاظ ارزش افزایش ۲.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرد.
محسن رضایی معاون اقتصادی دولت آذرماه ۱۴۰۰ گفته بود: در سال‌های آینده درباره نرخ ارز مدیریت بهتری صورت خواهد گرفت. این در حالی است که امروز و پس از 1 سال از صحبت های محسن رضایی، قیمت ارز به 40 هزار تومان رسید. این ویدیو از صحبت های محسن رضایی در کانالهای خبری وایرال شده است.
معاون استقلال: پارسال حق پرسپولیس را خوردند ولی امسال ما اجازه نمی‌دهیم
معاون اجرایی باشگاه نساجی می‌گوید چطور ممکن است که باشگاه استقلال پیش از اعلام مکان میزبانی،در کرمان هتل رزرو کند؟
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
این دومین سفر رییس دولت سیزدهم به استان کرمان است؛ زمستان پارسال در جریان سیل مخرب جنوب این استان وی در سفری کوتاه با مردم جنوب استان دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات ناشی از سیل این منطقه قرار گرفت.
با توجه به آثار مالی و خسارت های قرارداد ویلموتس برای فدراسیون فوتبال، سونامی کمترین توصیف برای این قرارداد و بحران های ناشی از آن می باشد.
اصفهان- ذوب آهن در دیدار تدارکاتی با تیم دسته یکی خیبر خرم آباد به پیروزی رسید.
بمب پارسال استقلال و مجیدی، در گل‌گهر ماندنی شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ