با گسترش دیپلماسی انرژی ایران در منطقه، تاکنون ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه بین ایران و گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان، بزرگترین کاروان تاریخ بدنسازی ایران متشکل از ۸۰ ورزشکار و مربی، عازم مسابقات آسیایی لبنان خواهد شد.
این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود.
بزرگترین اقتصاد آسیای جنوب شرقی نزولی شد
تا دو هفته دیگر نام سرمربی آینده تیم ملی عربستان اعلام می‌شود، عربستان یکی از رقبای اصلی ایران برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.
لیورپول با پیشنهادی به ارزش 125 میلیون یورو مویزس کایسدو را از برایتون جذب می‌کند.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.
طاهرخانی گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای نیروگاه ۱۰۰مگاواتی اشکذر یزد به ارزش ۶۰ میلیون یورو پیش بینی می‌شود.
سرینا ویلیامز به واسطه درآمد شگفت‌انگیز خود به عنوان یکی از برترین زنان سرمایه‌گذار جهان شناخته می‌شود.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
حرکت اول به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه‌گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی شد.
پژمان نوزاد، هم‌بنیان‌گذار Pear VC موفق شد در جایگاه نخست فهرست برترین سرمایه‌گذاران مرحله بذری 2023 قرار بگیرد.
رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر ایران بخواهد جایگاه اعتباری در دنیا داشته باشد و سرمایه جذب کند، فقط باید صنعت نفت را گسترش دهد و این به وجود شرکت‌های داخلی وابسته است.
تبریز-رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ما جنگ اقتصادی داریم، امروز تک تک مردم میدان داران این عرصه هستند، برای تحول در اقتصاد به سرمایه‌گذاری و بهره‌وری نیاز داریم که بزرگترین چالش ما است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد بسیاری از بانک‌ها خودشان تسهیلات کلان را گرفتند و خودشان هم با آن تسهیلات سرمایه‌گذاری کردند.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
فکری درمورد کشورهایی که در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند توضیح داد که در طول یک سال گذشته روسیه با 7/ 2میلیارد دلار بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران بوده که در دو طرح نفتی در استان ایلام سرمایه‌گذاری کرده است. امارات، افغانستان، ترکیه و چین در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
روز چهار‌شنبه شرکت سرمایه‌گذاری هیندنبورگ مجموعه شرکت‌های آقای آدانی را متهم به "بزرگ‌ترین کلاهبرداری در تاریخ شرکت‌های بزرگ" کرد.
وزیر صمت تاکید کرد: باید سالانه سه هزار مگاوات سرمایه‌گذاری در حوزه برق کشور می‌شده که این طرح ها به پایان نرسیده است؛ در حوزه گاز برنامه ۸۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری داشتیم که انجام نشد لذا به جز مدیریت مصرف کاری نمی توانیم انجام دهیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: به جای اینکه به سمت محدودیت صید برویم که در برخی مواقع نیز موفق نبوده‌ایم و نتیجه آن نیز ۱۲ هزار صیاد بدون مجوز است، باید به سمت سرمایه‌گذاری و تقویت سواحل برویم.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
در جلسه علنی امروز مجلس، ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها رفع شد.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ