صولت مرتضوی گفت: صندوق املاک و مستغلات همکاری چندبخشی برای خدمت گرفتن نقدینگی مازاد جامعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به صندوق توسعه ملی مجوز دادند از منابع مالی خود برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها به‌صورت سرمایه‌گذاری یا تسهیلات‌دهی اقدام کند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، صندوق توسعه ملی مجاز شد تا یک درصد از منابع ورودی سالانه خود را در این صندوق سرمایه‌گذاری کند.
صندوق بین‌المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی ایران را افزایش داد
صندوق بین المللی پول نسبت به رکود اقتصادی و سیاست‌های اقتصادی ایتالیا هشدار داد.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف حمایت از تأسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر منعقد و امضاء شد.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌هایی جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد.
عرضه بخشی از اموال مازاد دولت در طرح مولدسازی و در قالب صندوق‌های املاک و مستغلات علاوه بر تامین نقدینگی، سرمایه‌گذاران را هم از سودهای این اموال منتفع می‌کند.
صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات بانک شهر با صدور مجوز از سوی بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات بانک شهر با صدور مجوز از سوی بانک مرکزی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
صندوق‌ املاک و مستغلات بورس یکی از انواع صندوق‌های سرمایه گذاری هستند که بر روی املاک و مستغلات غیر منقول مانند واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی سرمایه گذاری خواهند کرد.
امروز مطالبی همچون چرا امروز قیمت سکه کاهشی نشد؟، قیمت دینار عراق چقدر شد؟،  اعضای شورای عالی بورس تغییر کردند، صندوق املاک و مستغلات بورس چیست؟، سهامداران خپارس بخوانند، سهام یار بازگشایی شد | نحوه خرید در سامانه به چه صورت است؟، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟، شپنا پروژه رو کرد و متوقف شد، تحلیل چهار نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سید احسان خاندوزی گفت:بانک‌ها توجه ویژه ای به صندوق املاک و مستغلات بورس داشته باشند.
شیرازی،مدیرعامل فرابورس گفت: صندوق املاک برای سرمایه گذاری در مسکن بسیار جذاب است.
رئیس سازمان بورس گفت: فروش متری ملک با صندوق املاک و مستغلات بورس مهیا شد.
صندوق‌های املاک و مستغلات یکی از انواع صندوق‌های سرمایه گذاری هستند. این صندوق‌ها بر روی املاک و مستغلات غیر منقول مانند واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی سرمایه گذاری خواهند کرد.
دیروز فرابورس ایران میزبان پذیره‌نویسی اولین صندوق املاک و مستغلات کشور با نماد «ارزش مسکن» بود که در دقایق ابتدایی نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۳۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری این صندوق و اتمام موفقیت‌آمیز این پذیره‌نویسی بودیم.
کارشناس ارشد بازار سرمایه معتقد است با راه‌اندازی صندوق املاک، دیگر امکان بهانه‌گیری بانک‌ها در خصوص نبود تقاضا برای خرید املاک آن‌ها کاهش می‌یابد و شاهد فروش شفاف و رونق معاملات این دست از املاک و مستغلات در بستر بورس ها نیز خواهیم بود.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مدیریت منابع مردم پذیره نویسی در فرابورس در راستای راه اندازی صندوق املاک و مستغلات است.
محمدجواد پاک‌نیت با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر ارزش صندوق املاک و مستغلات در آمریکا از طریق مشارکت حدود ١۴۵ میلیون آمریکایی بالغ بر ٣.۵ تریلیون دلار بوده است، افزود: دلیل اهمیت این صندوق‌ها کسب بازدهی از محل دریافت مبلغ اجاره‌بها است که به صورت ماهانه دریافت می‌کنند و براساس برآوردهای انجام شده نزدیک به ١١١ میلیارد دلار سود نقدی در سال ٢٠١٩ به سرمایه‌گذاران پرداخت شده است.
مدیر نهادهای مالی شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از پذیره‌نویسی و عرضه واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن خبر داد.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
مدیر نهادهای مالی فرابورس ایران از پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات در فرابورس ایران خبر داد و گفت: پذیره‌نویسی بخشی از واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری «املاک و مستغلات مدیریت ارزش مسکن» از سه‌شنبه ۱۹ مهرماه آغاز می‌شود و ده روز کاری مهلت دارد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق املاک و مستغلات یکی از ابزارهای محرک اقتصادی و به عنوان یکی از راهکارهای تنظیم و رونق بازار مسکن، در دستور کار دولت و سیاست‌گذار بخش مسکن قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ