آمازون بازوی رباتیک جدیدی ابداع کرده که برای کنترل و دسته بندی میلیون ها شی خاص مناسب است. این نقطه عطفی برای شرکت به حساب می آید و یک روز در آینده جایگزین تعداد زیادی از کارگران خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمانی که آستین خود را برای تزریق واکسن بالا می‌زنید، معمولا کدام طرف را ترجیح می‌دهید، بازوی چپ یا راست؟
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
یک فضانورد روس پرواز آزمایشی روی یک بازوی رباتیک را انجام داد. این فرایند بخشی از یک پیاده روی فضایی موفقیت آمیز در خارج ایستگاه فضایی بین المللی بود.
شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه تراکتور و پیکان بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
محققان با الهام از گل رز در حال باز شدن یک بازوی رباتیک ابداع کرده اند که می تواند اشیای ظریف را کنترل و جابه جا کند.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نهاد کمیته امداد امروز یک بازوی توانمند و فعال برای دولت بوده و در ابعاد مختلف به خصوص در حوزه اشتغال به صورت قابل توجهی فعالیت کرده است.
مشهد- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
مشهد _ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به عنوان بازوی کمکی در بخش خصوصی برای کشور ترکمنستان محسوب می‌شود.
شرکت رباتیک ژاپنی «جیزای آرمز»(Jizai Arms) سیستمی مشابه اعضای رباتیک عنکبوت طراحی کرده که شامل ۶ بازو است و کاربری که آن را می پوشد قادر به کنترل آن خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان بازوی قدرتمند نیروهای مسلح وظیفه حفظ اقتدار و پیشروی در عرصه علم و فناوری و همچنین ارتقاء توانمندی‌های ایران اسلامی را عهده‌دار است.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
پتانسیل های چاپ سه بعدی زیستی  با کمک مهندسان دانشگاه نیوساوث ولز استرالیا گسترش یافته است. آنها یک بازوی رباتیک ابداع کردند که  می تواند به طور مستقیم روی اعضا و بافت های داخلی بدن چاپ کند.
به تازگی یک ربات ۴ پا به نام XGO2 ابداع شده که در حقیقت نخستین مینی ربات با یک بازوی رباتیک است. این ربات را می توان روی میز قرار داد.
رحیمی با تاکید بر جایگاه مهم کارشناسان رسمی، گفت: کارشناسان رسمی دادگستری بازوی توانمند دستگاه قضایی هستند و احقاق حق و عدالت در صدور آرای قضایی مستلزم نظرات تخصصی کارشناسان رسمی است.
علیرضا بیرانوند در اکثر بازی‌های قبلی این تیم نشان کاپیتانی را بر بازو داشت، اما با ماندن کامیابی نیا در ترکیب اصلی باید پشت سر او وارد زمین مسابقه شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در ترکیب اصلی این تیم در فصل جاری قرار خواهد گرفت.
هافبک پرسپولیس بار دیگر در ترکیب اصلی این تیم در فصل جاری قرار خواهد گرفت.
محققان دانشگاه Riverside کالیفرنیا در حال توسعه آستین‌های رباتیکی هستند که به کودکان مبتلا به فلج مغزی کمک می‌کند تا با استفاده از آن‌ها بازوی خود را کنترل کنند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هیچکس حق ندارد بازوی امنیت کشور را به بهانه‌های مختلف تضعیف کند، باید مراقب باشیم به بهانه‌های واهی، بازوان اقتدار خود را تضعیف نکنیم.
یک تحلیلگر مصری در یادداشتی با برشمردن توانمندی های شرکت هسته ای روس اتم، از آن به عنوان بازوی هسته ای پوتین یاد کرد.
دادستان کل کشور گفت: بازوی توانمند دستگاه قضایی و دادستانی کل کشور در احیای حقوق عامه و صیانت از آن، اصحاب رسانه و خبرنگارانی هستند که در تامین امنیت روانی جامعه نقش کلیدی دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ