متهم گفت: برادرم برای اجاره هیلتی به فروشگاه رفته بود که فروشنده و شاگردش او را کتک زده بودند به همین دلیل هم من و دیگر بستگان مان به آن فروشگاه رفتیم که ابتدا «مهرداد» (مالک فروشگاه) بیرون آمد و با میله فلزی به سرم زد به طوری که دیگر چیزی نفهمیدم، ولی در این میان مشاجره با شاگرد مغازه بالا گرفته بود و من او را با ضربه کارد از پشت سر زدم که تیغه آن به نزدیکی گردن او فرود آمد و نقش بر زمین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
مرد میانسال که مدعی بود از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد، در برابر مدارک پلیسی به قتل ناخواسته پسرش اعتراف کرد و گفت: نمی‌خواستم پسرم را بکشم، یک حادثه بود. من به خاطر بددهنی‌ها و اعتیادش با یوسف مشکل داشتم، اما راضی به قتل بچه‌ام نبودم.
پسر جوان در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش اعتراف کرد و گفت: خواهرم مدتی بود که به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و بار‌ها بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم و از او می‌خواستم که مواد را ترک کند، اما بی‌فایده بود تا اینکه چندی قبل متوجه رابطه خواهرم با یک مرد موادفروش شدم و همین باعث شد تا از او کینه بگیرم.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
«هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در توافقی با دادستان‌های فدرال قبول کرده به اتهامات تخلفات مالیاتی و مالکیت اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر اعتراف کند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان/ دلهره یک تبهکار!/ اعتراف شیطان به شکار ۶ زن در پراید نوک مدادی/ پایان قدرت نمایی با چاقو/ اعتراف به قتل در پرونده‌ای بدون جسد/ راز پیامک‌های جنایی!/ تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
بررسی‌های پلیسی نشان از آن داشت که ۳ تا ۴ روز از قتل می‌گذرد و پسر جوان که همراه مادرش در خانه بود هدف تحقیق قرار گرفته و به قتل پدرش اعتراف کرد و مشخص شد روز حادثه پسر جوان با پدرش درگیر شده و ابتدا او را خفه و سپس با ضربات کاتر سر و صورت پدرش را هدف ضربات خونین قرار داده است.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
شاهزاده هری کوچک ترین پسر چارلز شاه انگلیس، در کتاب جدیدی که یادداشت های وی در آن منتشر شده به قتل ۲۵ نفر در افغانستان اذعان کرده است.
دانشجویان پسر دانشگاه هرات با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حق همگانی تحصیلات، اعلام کردند تا زمانی که دختران از این حق برخوردار نشوند، در کلاس ها حاضر نخواهند شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!
پسر جوان که با سرو صدای ورود مأموران از خواب پریده بود به ساختگی بودن سناریوی خودکشی اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم با این کار ببینم نامزدم چقدر مرا دوست دارد و پس از اطمینان از عشق و علاقه او به خودم مانع جدایی اش بشوم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
پدر خانواده که در همان محل کشف جسد بازداشت شده بود در نهایت با گزارش پزشکی قانونی و مستندات به دست آمده از سوی مأموران ۳ روز بعد به قتل پسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند سالی بود که پسرم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر همین موضوع هم ما دائم با هم دعوا داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ