سخنگوی بانک مرکزی از عملیاتی شدن اوراق گام در ۱۷ بانک خبر داد و اعلام کرد: حجم انتشار اوراق گام به ۳۶.۳ هزار میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی از عملیاتی شدن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سند الگوی کشت با کمک آموزش و ترویج خبر داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی و عملیاتی شدن بیش از ۲۶۵ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به نگاه مثبت مجلس به واردات خودروهای کارکرده، انتظار می رود با تصویب سریع لایحه و تدوین آیین نامه اجرایی در دولت، تا یک ماه آینده شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از عملیاتی شدن بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در برابر خسارات ناشی از حمله جانوران وحشی در معرض انقراض برای نخستین بار خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم؛ به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم در امنیت، آرامش و احساس امنیت روز افزون حس کنند.
وزیر راه و شهرسازی از عمیلیاتی شدن قطار سریع السیر مشهد-تهران در سال آینده خبر داد.
مقامات طالبان از کشته شدن یکی از فرماندهان ارشد داعش در پایتخت افغانستان خبر دادند.
رئیس جمهور گفت: اگر مصوبات و تصمیمات سفر چین اجرایی و عملیاتی شود حتماً گشایش‌های بسیاری در اقتصاد و تجارت در ارتباط با چین ایجاد خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: تهران و پکن در خصوص پیگیری و عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور ایران به چین مصمم هستند.
وزیر ارتباطات با اشاره به زمان اجرایی شدن اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه‌ها گفت: درحال فراهم کردن این امکان هستیم، ولی هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.
۳۲ هیات قضایی متشکل از ۵۱۱ مقام قضایی به‌طور هم‌زمان در هشت زندان استان تهران حضور یافتند و پرونده‌های زندانیان را بر اساس معیارهای عفو رهبر انقلاب تطبیق دادند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در کنار ۳۱۵ هزار میلیارد تومان یارانه‌ای که در سال آینده پرداخت می‌شود، کالابرگ الکترونیکی نیز باید عملیاتی شده تا مردم ۱۲ قلم کالای اساسی را خریداری کنند.
به نظر می‌رسد Plan B امریکا یا آنچه من از آن با عنوان «پشت سر گذاشتن برجام» یاد می‌کنم، به سرعت در حال عملیاتی شدن است. به نظر می‌رسد که ما هنوز به این مرحله نرسیدیم؛ یعنی از مرحله احیای برجام عبور کرده‌ایم، اما از سوی دیگر وارد فاز تقابل نظامی نشده‌ایم.
نخستین جلسه سامانه مدیریت پنجره واحد زمین به ریاست رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در محل این سازمان برگزار شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه از مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سایپا و خط تولید خودرو شاهین بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولید محصولات جدید این گروه خودروساز قرار گرفت.
سخنگوی سازمان فضایی ایران از عملیاتی شدن کامل ماهواره خیام تا ۲ هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون تصاویر رنگی و بسیار با کیفیتی از مناطق مختلف کشورمان از ماهواره خیام دریافت کرده‌ایم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اجرای قانون چک، گفت: اعتبارسنجی و الکترونیکی شدن کامل سیستم صدور چک باقی مانده است که باید با پیگیری‌های دقیق به شکل عملیاتی درآید.
مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان از وارد مدار تولید شدن طرح بزرگ محیط زیستی تصفیه گازوئیل شرکت پالایش نفت (پالایشگاه) اصفهان با هدف تولید گازوئیل یورو ۵ خبر داد.
کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در خصوص چرایی اجرا نشدن معافیت مالیاتی «اعتبارات اعطایی به مشتریان شرکت‌های کارگزاری» مصوب شورای عالی بورس، پیگیری‌های متعددی داشته که به نظر می‌رسد سازمان امور مالیاتی حلقه مفقوده برای عملیاتی شدن این معافیت است.
عدم اجرایی شدن صادرات دام و تسویه مطالبات کشاورزان گندمکار، رشد 58 درصدی خرید گندم و اعمال تعرفه برای صادرات گوجه فرنگی و پیاز از جمله مهم ترین اخبار حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رئیس جمهور گفت: عملیاتی شدن توافقات خوبی که در سفر ازبکستان بدست آمد، نیازمند پیگیری مجدانه دستگاههای مسئول بویژه کمیسیون‌های مشترک تشکیل شده با کشورهای طرف توافق است.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ