شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی و آشکارسازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در معابر غربی پایتخت به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایمن‌سازی گودهای پرخطر در پایتخت ۸۰ درصد پیشرفت دارد.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر گفت: سالیانه حریق درون ساختمانی با رشد ۲۷ صدم درصدی مواجه است همچنین طی ۱۰ سال اخیر نیز شاهد رشد سالانه یک و دو دهم درصدی حریق بیرون از ساختمان‌ها بوده‌ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: انتظار است در سال ۱۴۰۲ کنترل و مهار سرطان‌ها، دیابت، فشار خون، قلبی و عروقی مورد اهتمام جدی مسئولان حوزه سلامت سپاه قرار گیرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی یکی از نقاط پرتصادف در خیابان خاوران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور تعداد فوتی‌های تصادفات در این محدوده به صفر رسید.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از تکلیف تعدادی ساختمان که در شرایط خوبی قرار نداشتند برای اخذ مجوز از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با پیگیری‌های انجام شده در جلسه کمیته ایمنی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی از ایمن‌سازی ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز از ۸۷۷ نقطه پرآسیب خبر داد.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر گفت: در چندروز آینده شاخص‌های ایمن سازی معرفی وبه تمامی بنادر ابلاغ شده واز این پس بنادرکشورطبق این مولفه وشاخص موردارزیابی قرارخواهندگرفت.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از ایمن‌سازی ۹۰ درصد از نقاط حادثه‌خیز شناسایی‌شده در این منطقه خبر داد و گفت: بیشتر ایمن سازی‌ها در معابر بزرگراهی بوده است.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در خیابان شهید دکتر آیت با نصب هزار و ۸۰۰ متر طول رفیوژ بتنی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از ایمن‌سازی بخش قابل توجهی از گودهای رها شده در این منطقه با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.
شهردار منطقه ۸ از شناسایی پرترددترین معابر منطقه و اجرای طرح ایمن سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی پرترددترین معابر این منطقه و اجرای طرح ایمن‌سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
با هدف افزایش ایمنی شهری، تامین روشنایی و رفع نقطه بی‌دفاع شهری پل عابر پیاده اتوبان امام علی(ع) در محدوده منطقه۸ انجام شد.
شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری جلسات مستمر کمیته ایمنی از صدور اخطار ایمن سازی به ساختمان‌های نا ایمن محدوده منطقه ۱۳ خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از کنترل و ایمن سازی تاور کرین ساختمان های در حال ساخت به منظور تأمین امنیت شهروندان خبر داد و گفت: تمامی تاورکرین های محدوده دارای گواهی تائیدیه هستند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی و تجهیز بوستان‌های این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در غرب پایتخت به منظور پیشگیری از وقوع تصادف وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.​
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کاهش ریسک از وضع موجود شهر با تمرکز بر پیشگیری از وقوع حوادث و بحران‌ها و ایمن‌سازی ساختمان‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری تهران است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ از تسریع در ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن و شناسایی و ایمن شدن ۹ ساختمان پرخطر در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی برزگراه جاویدنشان متوسلیان (فتح) با هدف افزایش ایمنی و کنترل آمار تصادفات فوتی و جرحی توسط معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه خبر داد.
بنیاد مستضعفان از آغاز مقاوم سازی ساختمان ۵۸ ساله آلومینیوم تهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ