بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی اشتوتگارت، خبرها درباره پیوستن کاپیتان ژاپنی این تیم به لیورپول را تایید کرد تا انتقال اندو به این باشگاه انگلیسی قطعی شود.
رومئو لاویا به لیورپول اطلاع داد که ترجیح می‌دهد به چلسی ملحق شود. بعد از انتقال مویزس کایسدو به چلسی این دومین ضربه‌ای است که آبی‌های لندن به لیورپول وارد می‌کنند.
یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.
باشگاه لایپزیش به دومینیک سوبوسلای اجازه داد برای انجام معاینات پزشکی پیش از انتقال به لیورپول به انگلیس سفر کند.
مدیر ورزشی سابق باشگاه ولفسبورگ از بیشترین شانس برای انتخاب شدن به عنوان مدیر ورزشی لیورپول برخوردار است و گفته می‌شود یورگن کلوپ او را به مدیران باشگاه توصیه کرده است.
روزنامه تایمز مدعی شد که یورگن کلوپ به خاطر خوشحالی جنجالی‌اش در دیدار برابر تاتنهام با محرومیت سنگین روبه‌رو خواهد شد.
یورگن لیورپول، سرمربی لیورپول، می‌گوید بعد از جدایی روبرتو فیرمینو از این تیم کودی خاکپو جای او را پر خواهد کرد و لیورپول از جدایی ستاره برزیلی‌اش آسیب نخواهد دید.
حضور هواداران نساجی در تمرین روز پنجشنبه این تیم در ورزشگاه شهید وطنی، شور و حال متفاوتی به این تمرین داده بود.
با اینکه لیورپول امیدوار است دست‌کم با کسب رتبه چهارم لیگ برتر سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد اما یکی از قوانین یوفا ممکن است مانع از حضور آنها در فصل آینده لیگ قهرمانان بشود.
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
بر اساس قوانین یورگن کلوپ در باشگاه لیورپول دست زدن 6 بازیکن این تیم به تابلوی مشهور "اینجا آنفیلد است" در تونل ورزشگاه خانگی این باشگاه ممنوع شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول تاکید کرد که تیمش برای یک مبارزه بزرگ با یونایتد آماده می شود.
پپ گواردیولا توانست با پیروزی تیمش برابر استون ویلا بالاتر از یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو قرار گیرد.
دتمار هامان، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید یورگن کلوپ باید به دلیل رفتاری که اخیرا با روزنامه‌نگاران داشته عذرخواهی کند.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل برایتون و ادامه روند ناامید کننده لیورپول، یورگن کلوپ چاره‌ای نداشت جز این که نزد هواداران تیمش رفته و شخصا از آن‌ها عذرخواهی کند.
یورگن کلوپ با وجود مالکیت ۷۱ درصدی، اولین بازی سال نوی میلادی ۲۰۲۳ را در ورزشگاه خانگی برنتفورد، با شکست پشت سر گذاشت.
بعد از انتقاد گری نویل از دعوت شدن ترنت الکساندر آرنولد به تیم ملی انگلیس، یورگن کلوپ به دفاع از این مدافع انگلیسی برخاست.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در اواخر دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی توسط داور اخراج شد تا یکی از اتفاقات مهم بازی حساس دو تیم به نام او رقم بخورد.
امیل هسکی، بازیکن سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، معتقد است خرید کیلیان امباپه برای لیورپول نمی تواند ایده درستی باشد و به یورگن کلوپ توصیه کرد این بازیکن را جذب نکند.
جایگاه باورنکردنی در جدول لیگ برتر، مصدومان پرتعداد و کاهش شدید شانس قهرمانی؛ اینها عواملی است که باعث شده شنونده صحبت‌هایی غیرعادی از یورگن کلوپ باشیم.
شرایط یورگن کلوپ، مربی آلمانی روی نیمکت لیورپول به هیچ وجه خوب به نظر نمی‌رسد.
سرمربی تیم فوتبال لیورپول در پایان مسابقه با منچستر برخورد گرمی با ستاره پرتغالی این تیم داشت.
مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.
دو سوال در نشست خبری امروز یورگن کلوپ، باعث عصبانیت مربی آلمانی لیورپول شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ