شورای عالی بورس و اوراق بهادار عالی‌ترین رکن بازار اوراق بهادار ایران است که تصویب سیاست‌های کلان این بازار را بر عهده دارد. حالا شنیده های نبض بورس حکایت از آن دارد که ترکیب شورای عالی بورس قرار است به زودی تغییراتی داشته باشد. اعضای جدید شورای عالی بورس چه کسانی هستند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فرنگی جوانان بعد از کسب قهرمانی آسیا، برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان دو مرحله اردوی 10 روزه خواهد داشت که از اول مرداد در خانه کشتی آغاز خواهد شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت. نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
انتخاب اعضای هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی روز سه شنبه - دوم خرداد - قرار گرفت.نشست علنی امروز - دوم خردادماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و با حضور ۲۳۸ تن از نمایندگان آغاز شد.
قرار است فردا آخرین انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم برگزار شود که علاوه بر اعضای هیئت رئیسه فعلی، برخی دیگر از نمایندگان هم در حال رایزنی برای کسب کرسی هیئت رئیسه هستند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
نمایندگان مردم در مجلس، با بررسی مجدد «طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران» ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برطرف و در ادامه عملکرد دولت در منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها را بررسی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت‌های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
با توجه به در پیش بودن دو رویداد آسیایی، قرار است بعد از یک سال رقابت های انتخابی به منظور تعیین ترکیب جدید تیم ملی تنیس روی میز بانوان برگزار شود.
تیم ملی تنیس روی میز با حداکثر ظرفیت ممکن و ترکیبی متشکل از پنج بازیکن در مسابقات انتخابی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت می@کند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش از شروع بازی مقابل پرسپولیس تغییر کرد و ریکاردو ساپینتو مهدی مهدی‌پور را از جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود بیرون کشید.
از وقتی شیخ دیاباته آماده شده، بسیاری از پیشکسوتان و هواداران یحیی را تحت فشار قرار داده‌اند که از دو مهاجم نوک استفاده کند، اما آیا یحیی به این ریسک تن خواهد داد؟
اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست سنگین این تیم برابر انگلیس و تساوی تیم های ولز و آمریکا نشست ویژه ای برگزار کردند تا برای دو دیدار باقی مانده تدابیر بهتری اتخاذ کنند.
امروز مطالبی همچون تصمیم مهم بانک مرکزی برای بازار ارز، تغییر در ترکیب اعضای شورای عالی بورس؟، پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۱ آبان، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۲۱ آبان، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع شکام ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی آبی پوشان امروز در حالی تیمش را مقابل نساجی آرایش می کند که از زوج همیشگی اش در مرکز میدان استفاده خواهد کرد.
کادر فنی پرسپولیس تصمیم قطعی به ایجاد تغییر در ترکیب این تیم مقابل سپاهان اصفهان گرفت.
سرمربی تیم ملی که فرصت زیادی تا حضور در جام‌جهانی ندارد، در دومین دیدار تدارکاتی اردوی اتریش نفرات جدیدی را در ترکیب این تیم قرار خواهد داد تا بتواند همه بازیکنان را محک بزند.
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.
احتمال اینکه ترکیب ۳ نفره دفاع استقلال با حضور عارف غلامی، رافائل سیلوا و محمدحسین مرادمند شکل بگیرد زیاد است که در این صورت این ترکیب برای اولین بار به کار گرفته شده است.
طبق تحلیل نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، علیرغم کاهش ۳۴ دلاری قیمت اونس جهانی، افزایش نرخ ارز در این هفته منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سکه و طلا شد. این در حالیست که همزمان با رشد قیمت‌ها در این بازار، میزان تقاضا از عرضه فراتر رفت و همین موضوع مجدداً حباب سکه را به یک ملیون تومان رساند.
این روزها دوباره اسم مجمع‌ تشخیص مصلحت نظام بر سر زبان‌ها افتاده البته با این تفاوت که گمانه‌زنی‌ها حول محور تغییر و تحولات در ترکیب اعضای این نهاد می‌چرخد؛ یعنی احتمالا قرار است عده‌ای از روی صندلی‌های چند ساله خود بلند شوند و جایشان را به دیگران بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ