روزنامه «حریت» در شماره پنجشنبه (دیروز) در صفحه اول خود با انتشار عکس‌هایی از ایران به موضوعی که به «عمامه‌اندازی» شهره شده پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
یک روزنامه آلمانی در گزارشی نوشت که اوکراین برای به حرکت درآوردن تانک‌های غربی و ژنراتورهای دیزلی، از نفت پالایش‌شدهِ روسیه استفاده می‌کند!
روزنامه الخلیج مدعی شد که طی ساعات آینده، مهدی قایدی راهی اتحاد کلباء می شود.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه همشهری نوشت: شاید باورتان نشود، اما این روز‌ها والدینی که صاحب دختر هستند به بهانه سوراخ‌کردن گوش‌های دخترشان هم جشنی مفصل برگزار می‌کنند.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
کاربران بیان داشتند اصل خصوصی‌سازی مسئله‌ای قابل فهم است، اما پنهان‌کاری و مصونیت قضایی در آن می‌تواند کار را همچون موارد دیگری در گذشته به انحراف بکشاند.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
پس‌از ناکام ماندن فضاسازی‌ها با کلیدواژه «قطع گاز» و «زمستان سخت ایران»، جریان‌های معاند در روزهای اخیر پرده دیگری از نمایش‌های مضحک سیاسی خود را با محوریت «وکالت دادن به رضا پهلوی برای‌گذار از جمهوری اسلامی» کلید زده‌اند؛ کارزاری مجازی که بیش‌از هرچیز زمینه‌ساز بروز اختلاف‌های درونی در به‌اصطلاح جریان اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی شده‌است.
آنها رویای ما را نابود کردند و شجاعت تیم ما را زیر سوال بردند؛ آقایان داور - شما متهمید!
روزنامه الشرق در مطلب طولانی به تقابل های حساس گروه دوم جام جهانی و با حضور ایران پرداخته است.
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
الخلیج امارات در گزارشی به تمجید از عملکرد دفاعی تیم های تحت هدایت فرهاد مجیدی پرداخته است.
توصیه به دولت آن است که از رسانه‌های همسو بخواهد فعالیت حرفه‌ای کنند. از توجیه ضعف‌های دولت و حمله به منتقدان آن خودداری کنند. اکنون روزنامه کیهان با هدف کمک به دولت انقلابی هر روز برای رسانه‌های مستقل و نویسندگان منتقد، خط‌ونشان می‌کشد و تهدید می‌کند.
روزنامه انگلیسی میرر در گزارشی درباره هالک ایرانی می‌گوید او از چند روز قبل از بازی مقابل ورزشکار قزاق قصد داشته از مبارزه کنار بکشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ