شباب الاهلی در حضور تاثیرگذار هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل النصر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
پاقدم مهدی هاشمی‌نسب برای استقلالی‌ها خوش‌یمن بود و آبی‌ها برنده از زمین خارج شدند.
آلومینیوم اراک در شبی که سکوها به واسطه حضور زنان جو خاصی داشت توانستند یک پیروزی شیرین را جشن بگیرند.
رییس فدراسیون والیبال در شرایط خاصی دیدار دیشب نوجوانان والیبال را دید.
گرفتگی عضلات پا می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد. در این مطلب با علت و روش جلوگیری از گرفتگی عضلات پا آشنا می‌شوید.
فرانکو نگری، مدافع آرژانتینی اینترمیامی، به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه فصل را از دست داد.
وینگر جوان تراکتور در مورد اتفاقات اخیر این تیم صحبت می‌کند.
پیشتر یک مطالعه نشان داده بود که ۲۰ دقیقه خیس کردن پاها تأثیر مثبتی بر مشکل دیر به خواب رفتن و همچنین افزایش کل مدت خواب دارد.
تیم فوتبال بانوان نساجی اولین تمرین خود را با هدایت مریم رحمتی برگزار کرد.
تمرینات تیم امید در کمپ تیم های ملی ادامه دارد، تا بازی های اصلی و کسب سهمیه صعود به المپیک بیش از یک سال زمان باقی مانده اما کار را باید در همان شروع جدی گرفت.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
تیم فوتبال آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل اورتون بحران‌زده شکست خورد.
بچه‌های گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال اغلب شب‌ها از درد پشت ساق پا یا زانو رنج می‌برند. این درد به دلیل سن آن‌ها به عنوان درد در حال رشد شناخته می‌شود. دانستن اینکه علت این درد چیست و چگونه آن را باید درمان کرد مطمئناً به شما در مقابله با هر دردی که فرزندتان تجربه می‌کند کمک می‌کند.
مس رفسنجان این هفته پس از اینکه تغییرات زیادی را به خود دید، با آرامش دربی بزرگ کرمان را به نفع خود تمام کرد.
اورال اوفا در هفته دوازدهم لیگ روسیه یک شکست سنگین را متحمل شد.
سروش رفیعی برای اولین بار پس از ماجراهای پیش‌آمده در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
در مورد نحوه صحیح راه رفتن باید اعلام کرد که هنگام قدم برداشتن از تکنیک پاشنه تا پاشنه یا همان پاشنه تا پنجه استفاده کنید و زمانی که می‌خواهید پاشنه پا را از زمین جدا کنید، حرکت را تا انگشت و پنجهی پا ادامه دهید. ابتدا پاشنه را از زمین جدا کرده، سپس قسمت میانی و در آخر پنجه را از زمین بردارید و هنگام گذاشتن پا بر زمین ابتدا پاشنه و سپس حرکت را تا پنجهی پا ادامه دهید و شانه‌ها را پایین آورده و عقب نگه دارید تا شانه‌هایی صاف داشته باشید و از خم شدن و یا قوز کردن بپرهیزید.
دینامو زاگرب در جریان برتری تیمش مقابل واراژدین یک نیمه بازی کرد.
چند دوچرخه‌سوار تصمیم گرفتند تا رکاب‌زنان در راهپیمایی اربعین شرکت کنند. آنها از مهران به نجف و سپس به کربلا رفتند. در این گزارش روایت خواندنی این سفر زیبا را بخوانید.
در شبی که گرت ساوتگیت برای تماشای بازی دو ملی انگلیسی رم به ورزشگاه داچا آره‌نای اودینه رفته بود، هر دو آنها نمایش ضعیفی داشتند.
دومین سه امتیاز ساپینتو با نبوغ یامگا و پاقدم زنان
اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.
فارغ از مشکلاتی که فاجعه مشهد برای فوتبال ایران به بار آورد و در چند گزارش به آن پرداخته شده، این مورد آخر که عنوان شده «ضرورت»‌ی برای حضور زنان در ورزشگاه نیست، محل بحث است. واقعیت این است که فیفا از یک سو و کنفدراسیون فوتبال آسیا از سوی دیگر، بار‌ها به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده‌اند باید زمینه حضور تماشاگران زن در ورزشگاه فراهم شود. حال اگر این مورد ضرورتی ندارد، چه احتیاجی است که هر‌از‌گاهی نامه‌ای از سوئیس برای رعایت حقوق زنان جهت حضور در ورزشگاه‌ها فرستاده شود
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ