رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه در طول این ۴۳ سال دشمنان انواع تحریم‌ها و تهدید‌ها را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند، افزود: جمهوری اسلامی با وجود تمامی تهدیدها، تحریم‌ها و فتنه‌ها مثل کوه ایستاده و از این بحران‌ها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عبور کرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
رئیس مرکز همکاریهای بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستاوردها و تاثیرات سومین اجلاس اکو وزرای ارتباطات را تشریح کرد.
معاون میراث‌فرهنگی کشور با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی انتخاب شد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: حدود ۵۰۰ هزار نفر در برنامه من شهردارم شرکت و پروژه‌های محلات خود را انتخاب کرده‌اند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن حتی جرات فکر کردن به حمله به ایران را ندارد گفت: مولفه‌های قدرت و آمادگی قوای مسلح عامل بازدارندگی دشمن شده است.
رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین‌ المللی وزارت امور خارجه کشورمان امروز با الکساندر یاکوونکو رئیس آکادمی دیپلماتیک فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس پژوهشگاه هواشناسی از تأسیس مرکز بین المللی مطالعات گردوخاک در مجموعه پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور خبر داد.
رئیس مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است، گفت: برای نابودی اسرائیل نیازی به موشک‌های دقیق حزب‌الله نیست!
رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور گفت: از این پس تنها کسی می‌تواند مجوز کسب و کار در یک محل را دریافت کند که کد ملی وی با کدپستی اعلامی، همخوانی کامل داشته باشد.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی از راه اندازی بانک اطلاعاتی ازدواج، طلاق و فرزندآوری در کشور خبر داد.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می‌توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه‌های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.
رئیس مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری گفت: اراده ایران و تاجیکستان برای ارتقای سطح روابط عاملی مهم برای گسترش تعاملات دو کشور است. ایران برای توسعه روابط با تاجیکستان هیچ محدودیتی ندارد.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران گفت: راه دومی نداریم به غیر از اینکه پیوند علم و نظام سیاسی و تصمیم گیری کشور را ایجاد کنیم.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا از رونمایی کتاب «نظریه پلیس هوشمند» خبر داد.
رئیس مرکز همکاری‌های تخصصی و مطالعات راهبردی بین‌المللی وزارت ارتباطات با تشریح همکاریهای ارتباطی با دو کشور کره جنوبی و روسیه، چشم انداز روابط آتی را مثبت ارزیابی کرد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که ‌از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می‌شود به دلیل این است که از "علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان" می‌ترسند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد تأکید کرد: این وزارتخانه و شخص وزیر اقتصاد، با اندیشیدن تمهیدات مختلف، سعی در ارتباط بدون واسطه با جریانات کف بازار دارد.
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: پرحجم ترین حملات رسانه ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.
قم- رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: چنانچه دشمنان در مواجهه خود با ملت بزرگ ایران دچار اشتباه محاسباتی شوند پاسخ قاطع و سختی دریافت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ