وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد سفیر ایران را بابت ابراز ناخرسندی از چند مورد احضار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در واکنش به توئیت سفیر انگلیس در تهران گفت: درحالیکه چاقوکشی در لندن را تروریستی می‌خوانید، چشم بر روی تروریسم عیان می‌بندید.
سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان از پنج کشور ساحلی خزر خواست تا فارغ از هر ملاحظه‌ای و قبل از وخامت بیشتر اوضاع و کم شدن آب این دریاچه و فاجعه زیست محیطی منطقه، چاره‌جویی کنند.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
به گفته مختار ممدوف، اولین سفیر جمهوری آذربایجان در اسرائیل، افتتاح اولین سفارت باکو در اسرائیل طی ماه مارس، نشان دهنده شکوفایی روابط بین باکو و تل‌آویو است، درست زمانی که روابط باکو با ایران به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
سفیر سابق ایران در آذربایجان گفت: جمهوری آذربایجان در زمین غربی‌ها و اسرائیل بازی نکند و فرصت تخریب روابط خود با ایران را به رژیم صهیونیستی و سایر مخالفین روابط ایران و آذربایجان ندهد.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.
رسانه‌ های جمهوری آذربایجان از احضار «سید عباس موسوی» سفیر ایران به وزارت خارجه این کشور خبر می دهند.
مقامات جمهوری آذربایجان از احضار سفیر ایران خبر می‌دهند.در این دیدار، طرف آذربایجانی فهرستی از تعدادی از مطالب منتشر شده در رسانه های ایرانی علیه آذربایجان را به موسوی ارائه داده است.
وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حساب تشکیل شده در توییتر به نام مجتبی دمیرچی لو تحت عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، جعلی است.
پیگیری ها حاکیست که در آینده نزدیک «مجتبی دمیرچی لو» جایگزین «سید عباس موسوی» در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو خواهد شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت خارجه جمهوری آذربایجان احضار شد.
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از وزیر امور خارجه کشورمان برای عیادت از مجروحان حمله به سفارت این کشور قدردانی کرد.
عیادت امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از یکی از مجروحین حادثه سفارت جمهوری آذربایجان پس از انجام عمل جراحی با حضور سفیر جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.
علی علیزاده گفت: ما انتظار داریم که از طرف ایران این حوادث تروریستی و نتایج آن پیگیری شود و همه عوامل بازداشت شوند و همه عوامل این حوادث را از طرف ارگان‌های مربوطه پیگیری کنند و نتایج را به جمهوری آذربایجان اعلام کنند.
در پی حمله یک فرد مسلح به سفارت باکو در تهران، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان سفیر ایران در این کشور را احضار کرد.
بدنبال حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت امور خارجه کشور میزبان احضار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
«سید عباس موسوی» سفیر ایران در جمهوری آذربایجان به وزارت امور خارجه این کشور احضار شده است.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که امروز سفیر ایران را برای پیگیری چند مورد احضار کرده است.
در پی تداوم تبلیغات ضد ایرانی و سیاه نمایی رسانه‌ها و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در باکو واکنش نشان داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در پاسخ به ادعاهای سفیر رژیم صهیونیستی در باکو تاکید توطئه علیه تمامیت ارضی ایران خط قرمزی است که عواقب آن را خوب می دانید.
اخراج کارمندان IBM در روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ