معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: در صورتی که این طرح در مجلس نهایی شود در جلسه هیات وزیران خارج از نوبت بررسی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای تصویب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد؛ برای این کار صندوق ویژه‌ای پیش بینی شده است.
سخنگوی دولت گفت: هیأت دولت در جلسه امروز با ارسال لایحه‌ای برای مجلس به منظور حمایت از ایرانیان خارج از کشور موافقت کرد.
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: دولت، تا این لحظه لایحه‌ای به مجلس ارائه نکرده، اما برخی مواد و کارشناسی‌ها را با نمایندگان در میان گذاشته که این موارد در طرح گنجانده شده است.
سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل افزایش قیمت‌های خرید، فروش و اجاره منازل مسکونی به تصویب رسید.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه ۱۴۰۲ نسبت به لایحه‌ای که دولت ارسال کرده بود، ۲.۶درصد کاهش یافت که این بی‌سابقه است.
رئیس مجلس گفت: دولت و مجلس درباره احکام دائمی و یک ساله بحث کردند و این موارد از هم تفکیک و قرار شده آنهایی که احکام دائمی هستند، دولت در یک جا به صورت لایحه به مجلس دهد.
دولت لایحه‌ای به مجلس ارائه داده که بر اساس آن سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور تشکیل شود و باید ببینیم مجلس چه واکنشی به این لایحه دوفوریتی دولت نشان می‌دهد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: لایحه‌ای را در دولت به تصویب رساندیم به منظور ایجاد سازمان بازرگانی که مدیریت بازرگانی و بازار را برعهده داشته باشد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: در صورتی که این طرح در مجلس نهایی شود در جلسه هیات وزیران خارج از نوبت بررسی می شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم.
رئیس جمهور آمریکا با هدف فعال نگه داشتن جریان ارسال کمک نظامی و مالی به کی‌یف، لایحه‌ای را برای جلوگیری از تعطیلی موقت دولت این کشور تصویب کرد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
دولت قبل برای موضوع انتخابات لایحه‌ای داشته و مجلس نیز طرحی برای آن ارائه کرده است. لایحه دولت نیاز به نقاط تکمیلی دارد و مبنای ما در این رسیدگی، سیاست‌های کلی انتخابات است که این لایحه باید بر آن منطبق باشد. این مسائل چندین سال است بر زمین مانده‌اند بنابراین یکی از مسائل جدی ما تهیه این لایحه است.
وزیر کشور با اشاره به اقداماتی که وزارت کشور برای تهیه لایحه جامع انتخابات انجام داده است، گفت: دولت سابق لایحه‌ای را تهیه کرد اما با توجه به اشکالاتی که داشت، پیگیر تهیه لایحه جدیدی هستیم و لایحه را قطعا پیش از پایان دوره یازدهم به مجلس می‌فرستیم.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه لایحه ای از سوی دولت برای اصلاح قوانین خدمت وظیفه عمومی شد.
اخیراً لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه شده است که در آن بیان می‌کند که مالیات بر سود سپرده اشخاص حقوقی لغو می‌شود.
بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها نوسان قیمت، بار دیگر سبز شده و بیت‌کوین با نشان دادن حداقل نشانه‌هایی مبنی بر تثبیت در بالای مرز قیمتی ۳۰هزار دلاری، در تلاش برای بازیابی است.
به تازگی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گزارشی با عنوان «تاثیر استخراج رمزارز بر پایداری شبکه برق ایران» منتشر نموده است که در آن با استناد به مطالعه داده های دانشگاه کمبریج و سهم ایران از ظرفیت کل استخراج بیت کوین جهان استدلال می کند که میزان برق مصرفی برای استخراج این رمزارز در کشورمان در سال گذشته در بیشترین حالت 1845 مگاوات فراتر نمی رود؛ گزارشی که به نظر نمی رسد چندان با واقعیت های این حوزه در کشورمان همخوانی داشته باشد.
منابع آگاه اعلام کرد: یک شرکت بیمه دولتی در روسیه حالا به اصلی‌ترین مرجع بیمه کشتی‌ها در این کشور تبدیل شده است.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ