حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون کبدی که ریاست کنفدراسیون آسیا را هم برعهده گرفته، در نشست امروز خود به شدت از وعده‌های وزیر قبلی ورزش انتقاد کرد.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر اخبار متناقضی در مورد رفتنش از این وزارتخانه مطرح شده بود، بیشتر از گذشته به ترک مسئولیتش نزدیک شده به گونه ای که در مجلس هم استعفای او تایید شده است.
وزرای ورزش ایران و ونزوئلا توافق کردند با همکاری فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تیم‌های ملی ایران و ونزوئلا در دیداری دوستانه برابر هم قرار بگیرند.
معاون وزیر ورزش در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس گفت یکی از مدیران وزارت ورزش برای قهرمانی احتمالی سپاهان در کرمان حضور داشته است.
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد که چرا اعضای تیم بانوان هاکی روی یخ زنان ایران هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی را خودشان پرداخت کرده‌ بودند.
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال در حال برگزاری است و یکی از اعضای شرکت کننده در این مجمع وزیر ورزش و جوانان است.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
با اعلام وزیر ورزش و جوانان در ادامه هم مسابقات لیگ برتر با حضور 30 درصدی تماشاگر برگزار می شود.
نبی همچنین نقش پررنگی در ماجرای پاداش‌های تیم ملی ایفا کرد و سهم چشمگیری از جوایز چند حضور اخیر تیم ملی در جام جهانی را به خود اختصاص داد.
ملی پوشان هندبال ایران در بازدید وزیر ورزش از اردوی این تیم درخواست کردند به آنها هم مثل سایر رشته ها رسیدگی شود.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی و صحبت با ملی پوشان و کی روش دقایقی هم به صورت اختصاصی با وحید امیری صحبت کرد.
وزیر ورزش در واکنش به رفتار‌های اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتار‌ها را نمی‌پسندیم.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش هم برای اوقات فراغت و هم برای سلامتی مؤثر است
وزیر ورزش و جوانان در خصوص برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: ظاهراً دو نفر از اعضای هیأت رئیسه با لغو آن مخالفت کردند و سپس اعلام شد باید برگزار شود.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: هر زمان که لازم بوده شرایط حضور زنان در ورزشگاه را فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال هم در حال بررسی شرایط است و ما هم جلسه‌ای برای کمک به فدراسیون برگزار کردیم.
هشدار قرمز هواشناسی نسبت به وقوع سیل در جنوب کشور
من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ