اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران در غرب و جنوب استان امروز آغاز شده و تا فردا شنبه شمال و مرکز استان را فرا می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم منتشر شده از هجوم افغانستانی‌های از مرز گذشته برای سوار شدن در صندوق عقب خودرو‌ها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشته است. در این ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده، تعداد زیادی از مهاجران افغانستانی که از مرز‌ها عبور کرده و وارد ایران شده اند در استان کرمان در حال سوار شدن به صندوق عقب خودرو‌ها هستند.
با پیشرفت هوش مصنوعی و فراگیرشدن آن میان افراد جامعه و توسعه کاربرد آن، استفاده‌های مختلفی از این ابزار می‌شود و کاربران برای رفع نیاز‌های بسیاری از این ابزار استفاده می‌کنند.
استفاده افراطی آمریکا از دلار به منظور ایجاد سلطه‌گری، طی سال‌های اخیر موجب فراگیر شدن موج دلارزدایی در جهان شده است.
لاریجانی ظاهرا همچنان از رویه فراگیر شده در درون جبهه اصول‌گرایان دلخور است، اما این بدین معنا نیست که او کلیت حضور در صحنه و انتخابات را رد کند. او می‌خواهد به جریان نواصول‌گرایان طرفدار یک‌دست شدن حاکمیت که همچنان دغدغه‌شان تداوم یکپارچه ماندن قدرت نزد خودشان است، اطمینان دهد که فعلا نمی‌خواهد چالشی برای آن‌ها باشد
هوا در حال گرم شدن است و دوباره دردسر بوی بدپا دارد فراگیر می‌شود. کافی است در روز‌های گرم چندساعتی بیرون باشیم تا هم پای‌مان بوی بدی بگیرد، هم کفش‌های‌مان تا مدت‌ها درگیر این اتفاق آزاردهنده باشد، اما برای رفع این دردسر چه کار می‌شود کرد؟
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از آغاز بارش‌ها از شامگاه امروز در نیمه غرب استان و فراگیر شدن رگبارهای بهاری در بیشتر مناطق طی روز پنجشنبه خبرداد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غربی استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز رگبارهای بهاری در نیمه غرب استان از امشب و فراگیر شدن بارش‌ها در سطح استان طی ۷۲ ساعت پیش رو خبرداد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ۱۹ اسفندماه اکثر مناطق استان را فرا می گیرد.
به گزارش ایسنا، سلاجقه در همایش زبان و محیط زیست اظهار کرد: زبان فارسی در گذشته نیز فراگیر بوده است و باید به ظرفیت جهانی شدن برسد. نقد من به فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی این است که در کتاب مهندسی محیط زیست و کشاورزی و منابع طبیعی برخی واژه‌های غیرمحیطی زیستی آورده شده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش باران و برف تا شامگاه چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه اکثر مناطق این استان را فرا می‌گیرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مکاتبات نهاد‌های بالادستی بر قاعده‌مند شدن نظارت بر صوت و تصویر فراگیر گفت: چندی پیش شورای عالی امنیت ملی نیز طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی ضمن بیان تحلیلی شرایط، فرصت‌ها و چالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قید فوریت، اقدامات لازم برای تدوین، تنظیم و تصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت و تصویر فراگیر به عمل آید.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
رئیس جمهور با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی در زندگی و کسب و کار مردم، از وزیر ارتباطات خواست دغدغه‌های مردم در زمینه کندی سرعت و دیگر مشکلات موجود را با فوریت پیگیری و رفع کند.
در پی فراگیر شدن هوای سرد در بیشتر استان های کشور و افت شدید دما در شهرها و روستاها، شبکه ارتباطی سراسر کشور با کمترین مشکلی مشغول به فعالیت است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
قبل از فراگیر شدن تولید یخ و تهیه آن به شیوه مصنوعی، وقتی یخ‌ها به شیوه «چال‌شدنی» تهیه می‌شدند، یخچال طبیعی روستای جعفرآباد جنگل که حالا حکم یکی از بنا‌های تاریخی منطقه ۱۹ را دارد، کارکرد پرمخاطبی داشت.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر چهارشنبه و فراگیر شدن آن طی روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه خبر داد.
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فراگیر شدن فعالیت سامانه سرد بارشی در استان طی جمعه و شنبه (دوم و سوم دیماه) خبرداد.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ