مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که در جریان تجاوز روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به دمشق، ۴ فروند از ۸ موشکی که توسط جنگنده های صهیونیست شلیک شده بود توسط پدافند سوریه رهگیری و منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موشک کروز ابومهدی قاتل ناوشکن های متخاصم مثل ناوهای ناوگان پنجم آمریکا خواهد بود؛ برای انهدام این ناوها از خلیج فارس موشک یاد شده می تواند از حوالی تهران شلیک شود.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.
موشک هایپرسونیک فتاح قادر است از همه سامانه‌های سپر موشکی عبور کند و آنها را منهدم کند و از دیگر سو به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است و می‌تواند حرکتش را در فضا تغییر دهد توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سرعت موشک فتاح ۱۳ ماخ است و موشکی که دارای چنین سرعتی باشد مقابله با آن ناممکن خواهد بود گفت: موشک فتاح به دلیل نوع حرکت آن که در جهات و ارتفاع مختلف است، توسط هیچ موشکی قابل انهدام نیست.
سرعت بالای اصابت سرجنگی موشک بالستیک خرمشهر 4 به هدف، باعث می شود سیستم های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی نباشند.
اس-۷۵ دوینا نخستین موشک سطح‌به‌هوای تاریخ است که موفق به انهدام یک هواپیمای دشمن شد.
این موشک بالستیک کوتاه برد در ترکیب با کشنده برپاگر پرتابگر (TEL) در صورت عملیاتی بودن رقیبی برای موشک مشهور اسکندر روسیه به شمار می‌رود. هر کشنده پرتابگر گروم - ۲ می‌تواند دو موشک حمل کند.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران به تولید موشک‌های بالستیک با قابلیت انهدام یگان‌های شناور دریایی متحرک رسیده است.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با آزمایش موفق سامانه های موشک های کروز دریایی، پهپادهای رزمی و سامانه های هوشمند بدون سرنشین زیرسطحی درآب های خلیج فارس، به پایان رسید. / خبرگزاری صداوسیما
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
سامانه موشکی تاکتیکی بومی مرصاد در مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، با شلیک یک فروند موشک، موفق به انهدام پهپاد مهاجم شد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از انهدام مجموعه ای از موشک های ضدهوایی اوکراین در دونتسک را منتشر کرد.
آزمون سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ علیه اهداف دور ایستا با موشک برد بلند صیاد ۴B با موفقیت انجام شد.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام کارخانه تولید موشک های «نپتون» در اوکراین خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش مصر غرق شدن ناوشکن «ایلات» متعلق به رژیم صهیونیستی در سال 1967 توسط قایق های موشک انداز مصر را معجزه نظامی توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۳۰۰ نظامی و مزدور خارجی در حملات چند ساعت گذشته نیروهای روسیه به مناطق مختلف در شرق اوکراین خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه تصاویری ازلحظه پرتاب موشک اسکندر را برای انهدام زیر ساخت‌های نظامی اوکراین منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه از رهگیری و انهدام سه موشک رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز اخیر به سوریه خبر داد.
نیرو‌های ارتش اوکراین یک تانک ارتش روسیه را به وسیله یک موشک دوش پرتاب جاولین هدف قرار داده و منهدم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ