علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از وریا غفوری در کنار و همسرش که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است را ببینید.
رسانه‌های عراقی روز جمعه و مصادف با عید سعید غدیر تازه‌ترین تصویر از آیت الله العظمی سیستانی را که روز گذشته گرفته شده منتشر کردند.
هوش مصنوعی در جدیدترین تصاویر منتشره سراغ ورزش بدنسازی از نوع لوکس آن رفته است...
قبل از اینکه جدیدترین نسل کوروت وارد بازار شود، کوروت ZR-۱ نسل C۴ نشان داد که کماکان می‌تواند در رقابت‌های بین‌المللی پیروز میدان باشد. در یک رندر انحصاری، هنرمند دیجیتال HotCars، Rostislav Prokop، به کوروت ZR-۱ مدل ۱۹۹۰ روشی برای مقابله با ابرخودروهای مدرن ارائه می‌کند.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
برخی منابع خبری مدعی شدند مسعود کشمیری کشته نشده است
محصول تازه شیائومی در نمایشگرش از بازه رنگی DCI-P۳ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌هایی عمیق و دقیق به وجود بیاورد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش نیز به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد که برای استفاده در محیط‌های آفتابی نیز گزینه خوبی است.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیمای اکس یعنی شکستن دیواره صوتی دست یابد.
جدیدترین نسخه‌ی هوش مصنوعی میدجرنی تصاویری خلق می‌کند که به‌طرز عجیب و ترسناکی واقع‌گرایانه‌اند، اما وجود خارجی ندارند.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
جدیدترین تصویر ماهواره‌ای دریاچه ارومیه حکایت از خشک شدن تقریبا همه مساحت این دریاچه دارد.
سلمان رشدی، نویسنده آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
سلمان رشدی، نویسنده مرتد آیات شیطانی امروز برای اولین بار بعد از حمله‌ای که علیه او انجام شد با نشریه نیویورکر مصاحبه کرده است. وی در این مصاحبه گفته به دلیل آنکه بعضی از انگشت‌هایش فاقد حس هستند هنوز خیلی قادر به نوشتن نیست. سلمان رشدی طبق تصویر منتشرشده یک چشم خود را هم از دست داده است. این نویسنده و مقاله‌نویس ۷۵ ساله بریتانیایی-آمریکایی متولد هند که حکم ارتداد او سال‌ها پیش و در پی انتشار کتاب «آیات شیطانی» ازسوی امام خمینی (ره) صادر و از آن پس تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی کرد، حین سخنرانی در نیویورک در تاریخ ۱۲ آگوست با ضربات چاقو از ناحیه گردن و نیم‌تنه مورد حمله قرار گرفت.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
المیرا شریفی گوینده تلویزیون با انتشار این عکس در توییتر نوشت: این تصویر طی دیداری که چند روز پیش برای ضبط برنامه داشتیم ثبت شد.
وریا غفوری صبح امروز پس از چند روز بازداشت از زندان آزاد شد.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
یکی از رهبران حماس از آزادی محمد الخضری نماینده سابق حماس در عربستان سعودی از سوی مقامات این کشور و عزیمت وی به اردن خبر داد.
آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع تقلید شیعیان صبح روز یکشنبه با هیئتی از بنیاد رفاه اجتماعی العین به نمایندگی احمد السودانی رئیس این بنیاد دیدار کرد. آیت الله سیستانی در این دیدار در جریان فعالیت‌های این نهاد قرار گرفت و گفت که این بنیاد تصویر درخشانی از امور خیریه است.
میلاد سرلک کارهای مربوط به درمان خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی پیگیری می‌کند.
پس از آنکه نخستین بخش از جدیدترین ابررایانه استرالیادر دسترس قرار گرفت، محققان مجموعه ای از مشاهدات یک تلسکوپ رادیویی از جمله تصویری بسیار دقیق از بقایای یک ابرنواختر را پردازش کردند.
جدیدترین تصویر از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز پیش در انظار عمومی ثبت شده است./ صابرین نیوز
محمد بیرانوند جوان شایسته کشورمان امروز (یکشنبه) ۹ مرداد در روز دوم تراپ جوانان در مجموع ۵ راند امتیاز ۱۱۱ را کسب کرد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول مقدماتی راهی فینال این رقابت‌ها شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ