یک نشریه آمریکایی گفت که دولت آمریکا در راستای حمایت از اغتشاشات در ایران تحریم های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده اف-۱۶ ساخت آمریکا، هنوز به کشورهای اروپایی چراغ سبز نداده است.
موسسه پولیتیکو در نظر سنجی خود که آن را برآیند همه نظر سنجی‌ها می‌داند، نتیجه دور دوم را ۴۹ درصد قلیجدار اوغلو و ۵۱ درصد اردوغان پیش بینی کرده است
مقامات آمریکایی که پولیتیکو با آنها مصاحبه کرده، یادآور شده‌اند که جنگ برای مدتی طولانی «داغ» خواهند ماند و دولت آمریکا تمایل دارد تا همچنان به ارسال سلاح و کمک به اوکراین ادامه دهد تا بلکه نیروهای روسیه تا جایی که می‌شود از قلمرو اوکراین خارج شوند.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن خود را برای سناریوی احتمالی طولانی شدن جنگ اوکراین تا سال‌ها و حتی دهه‌ها مشابه شرایط جاری در شبه‌جزیره کره آماده می‌کند.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که کاخ سفید رفته رفته خود را آماده می‌کند تا با احتمال عدم تحقق اهداف اوکراین در حملات بهاری این کشور به روسیه، روبه‌رو شود.
پولیتیکو در گزارش خود بیان داشت، از ماکرون در حین حضورش در چین "با رژه و ضیافت" استقبال شد در حالی که فون در لاین "عمدتا تنها به حال خود رها شد."
مقامات آمریکایی برآورد کرده‌اند که از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین، بیش از ۱۰۰هزار نفر از نیروهای اوکراینی کشته شده‌اند.
نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
نشریه پولیتیکو می‌گوید عربستان سعودی تلاشی مخفیانه را آغاز کرده است تا با پرداخت مبالغی قابل توجه موافقت یونان را با اضافه شدن این کشور به نامزدی مشترک برای جام جهانی 2030 به دست بیاورد.
پولیتیکو می‌نویسد که امریکا امیدوار است تا با «ادغام» اسراییل در منطقه، یک بلوک عربی- اسراییلی قدرتمند علیه ایران در منطقه ایجاد کند. بلینکن در عین حال تاکید کرد که تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط اسراییل با کشور‌های عربی، به هیچ‌وجه جایگزین پیشرفت گفتگو میان اسراییل و فلسطین نیست.
پایگاه پولیتیکو از تصمیم اتحادیه اروپا برای بررسی اعمال تحریم‌های جدید علیه ۴۰ فرد و نهاد ایران که گفته می‌شود در سرکوب ناآرامی‌های اخیر دست داشته‌اند، خبر داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دو منبع از تلاش کمیته تحقیقات پیرامون حمله به ساختمان کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ برای راگیری درباره طرحی جهت ایراد اتهامات کیفری علیه ترامپ خبر داد.
با طولانی‌شدن جنگ در اوکراین، مقامات ارشد اروپا با انتقاد از رویکرد واشنگتن در این بحران می‌گویند آمریکا تنها کشوری است که از ادامه جنگ سود می‌برد.
نشریه پولیتیکو از فشار مقامات اندونزی بویژه رئیس جمهور این کشور برای کاهش لفاظی و اظهارات خصمانه علیه روسیه در اجلاس گروه بیست خبر داد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، کشورهایی اروپایی باید خود را برای کمک بیشتر به اوکراین آماده کنند زیرا رویکرد آمریکا تغییر خواهد کرد.
نشریه پولیتیکو در گزارشی با اشاره به ادامه اعتراض‌ کارگران بخش نفتی فرانسه نوشته هم‌اکنون مهمترین نگرانی دولت فرانسه گسترش این اعتراض‌ها به بخش‌های دیگر اقتصاد است.
نشریه آمریکایی پولیتیکو مدعی شد در نامه ارسالی به سفرای اتحادیه اروپا گفته شده است که مجازات ایران «تاثیر زیانباری بر روابط ایران و اروپا که در حال حاضر در شکننده‌ترین وضعیت است خواهد داشت.»
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
نشریه پولیتیکو به نقل از دیپلمات های اروپایی از موافقت اتحادیه اروپا با بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه در پی جنگ اوکراین خبر داد.
در صورتی که آمریکا تصمیم به تامین جنگنده اف ۱۶ برای اوکراین بگیرد، در بهترین حالت دو تا سه سال طول می‌کشد که این جنگنده‌ها به دست کی‌یف برسد.
جان کربی عصر سه شنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران افزود ایالات متحده عمیقا نگران درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان است.
پایگاه خبری پولیتیکو از درخواست دولت آمریکا از کنگره این کشور برای موافقت با فروش تسلیحات به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار خبر داد.
نشریه پولیتیکو درباره پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای، در گزارشی نوشت: طبق گفته یک مقام ارشد غربی، پاسخ ایران، شامگاه دوشنبه به وقت ایران توسط اتحادیه اروپا دریافت شده است و بیشتر روی مسائل باقی‌مانده مرتبط با تحریم‌ها و تضمین‌ها بر سر تعاملات اقتصادی متمرکز است.
پولیتیکو نوشته در پنج روز گذشته مذاکره‌کنندگان به راه‌حل‌هایی برای برخی «سوالات فنی» دست یافته‌اند که در متن نهایی برای احیای برجام هنوز باز بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ