وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محرومان لیگ‌های پایین‌تر نیز از سوی سازمان لیگ اعلام شد.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
محمود صادقی سه مورد از مهمترین موارد اصلاحی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را ذکر کرد و گفت: خلاصه اینکه انتخابات مجلس شورای نگهبانی‌تر شد.
مربیان معرفی شده توسط محمود فکری، قراردادشان را با هوادار به امضا رساندند.
برای احیاء برجام و برداشتن تحریم‌ها دو فرصت داشتیم که هر دو فرصت از دست رفت. یکی اواخر اسفند ۹۹ یا اوایل ۱۴۰۰ بود که به دلیل انتخابات ریاست جمهوری خواسته شد که در دولت سیزدهم انجام شود و فرصت دیگر اواسط سال گذشته زمانی که بورل سفری به تهران کرد و مذاکراتی انجام داد، نتیجه این مذاکرات را با طرف آمریکایی صحبت کرد و آقای باقری به قطر رفتند و شرایط تغییر کرد و آن فرصت هم از دست رفت.
رئیس جمهور در حکمی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی المپیک را به عنوان «عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی» منصوب کرد.
محمود واعظی گفت: مشکلات با شعار و تبلیغات حل نمی‌شود و نیاز به برنامه و مدیران شایسته دارد. امروز عملکرد دولت قبل در مقایسه با این دولت با همه محدودیت‌ها در منظر مردم قرار دارد.
محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس پیشین از احضار خود به شعبه ۷ دادسرای امنیت خبر داد.
محمود صادقی از احضار خود به دادسرای امنیت خبر داد.
باشگاه برایتون با محمود داهود، هافبک دورتموند، برای فصل آینده به توافق رسیده است.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
محمود فکری که مدتی قبل هدایت تیم فوتبال سایپا را برعهده گرفته بود، به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد و مهدی حسینی‌نسب جانشین او شد.
آخرین تمرین تیم فوتبال سایپا با حواشی عجیب و غریبی همراه بود و درنهایت هم با صلاحدید محمود فکری این جلسه تمرینی تعطیل شد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آستانه برگزاری همایش حمایت از قدس در قاهره، با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب دیدار و رایزنی کرد.
محمود عباس تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را در شورای امنیت سازمان ملل پیگیری می‌کند.
اسناد فاش شده مبارزه داخلی برای جانشینی محمود عباس را افشا می‌کند. تمرکز دیگر بر روی جایگزینی رهبری نیست که ۸۷ سال دارد به طور مداوم سیگار می‌کشد و از مشکلات قلبی رنج می‌برد بلکه تمرکز بر روی آن است که فردای مرگ او چه رخ خواهد داد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی پیرامون اوضاع فلسطین رایزنی کردند.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران در دیدار با همتای کامبوجی خود با تاکید بر این که قاره آسیا ظرفیت بزرگی در ورزش جهان دارد، بر افزایش تعاملات ورزشی بین دو کشور تاکید کرد.
در پی اعلام جرم علیه برخی از سلبریتی‌ها به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن، محمود شهریاری مجری سابق صدا و سیما با صدور دستور قضائی ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
محمود شهریاری با صدور دستور قضائی به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن ساعتی پیش بازداشت شد.
اعضای مجمع کمیته ملی المپیک محمود خسروی وفا را به عنوان رئیس چهار سال آینده این کمیته انتخاب کردند. وی جانشین سیدرضا صالحی امیری شد که چهار سال این مسئولیت را برعهده داشت.
موضع گیری جدید محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس خبری با صدراعظم آلمان، سر و صدای زیادی به پا کرده است.
بر اساس پیشنهاد وزیر امور خارجه کشورمان و تصویب دکتر ابراهیم رئیسی، سید خلیل ساداتی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سیرالئون تعیین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ