گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه خواهان این است که آنتونی بَری، مربی ضربات ایستگاهی این تیم بعد از دیدارهای چلسی و بایرن در چمپیونزلیگ به باشگاه آلمانی منتقل شود.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست پیش از دیدار مقابل اورتون سعی کرد از سوالات درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان طفره برود و تنها به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بسنده کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-1 مقابل لستر معتقد است تیمش برای رسیدن به سطحی که در دو بازی اخیر مقابل دورتموند و لستر نشان داد به زمان نیاز داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ به تمجید از هواداران و بازیکنان تیمش پرداخت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
گراهام پاتر سرمربی چلسی می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید به خوبی از انتقاداتی که از او مطرح می‌شود آگاه است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید از عملکرد تیمش علیرغم شکست برابر دورتموند راضی است و منتظر بازی برگشت خواهد بود.
شاگردان ادن ترزیچ با یک پیروزی ارزشمند برابر چلسی نیمی از راه پر پیج و خم صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را پیمودند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با دورتموند در لیگ قهرمانان مراحل حذفی این لیگ را بالاترین سطح فوتبال دانست و گفت هماهنگ شدن خریدهای جدید چلسی زمان‌بر خواهد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 مقابل وستهم از پنالتی‌ای که در دقایق پایانی بازی به نفع تیمش گرفته نشد گله کرد و گفت بازیکن وستهم مثل دروازه‌بان توپ را مهار کرد ولی پنالتی گرفته نشد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی این تیم با فولام می‌گوید خریدهای بزرگ زمستانی برای تیمش هیجان‌انگیز است ولی کادر فنی را با چالشی جدید هم مواجه خواهد کرد.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
با وجود اینکه چلسی به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود در چمپیونزلیگ صعود خواهد کرد، اما مصدومیت های متوالیِ بازیکنان کلیدی گراهام پاتر، طرفداران چلسی را برای ادامه راه نگران کرده است.
چلسی در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم رفت و موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل حریف به رتبه پنجم جدول صعود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ