به نظر نمی‌رسد سردار آزمون تصمیمی برای ترک لورکوزن داشته باشد. او تمام هم و غم خود را گذاشته تا خیلی زود به ترکیب لورکوزن برگردد و تحت هدایت ژابی آلونسو که پیگیر شرایط او است، در تیم آلمانی و بوندس لیگا بدرخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
رامین رضاییان و سردار آزمون پس از پشت سر گذاشتن کنایه‌‌ها و تنش‌های قدیمی حالا کنار یکدیگر می‌درخشند.
سردار آزمون در لورکوزن می ماند یا نه؟ این سوالی است که به نظر می رسد زودتر از پایان فصل پاسخ آن مشخص شده است.
بایر لورکوزن با مهاجم ایرانی خود دیدار برابر ولفسبورگ را آغاز می‌کند.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
سردار آزمون در شب تساوی بایر لورکوزن مقابل یونیون سن‌ژیلوا، از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد، پاس گل تساوی تیمش را به نام خودش ثبت کرد و از «هواسکورد» نمره ۶.۳ گرفت.
سردار آزمون شب عجیبی را در بارانا پشت سر گذاشت؛ از عصبانیت تا یک پاس گل زیبا و در نهایت لحظه ای نفس گیر.
گلزنی فلورین ویرتز روی پاس سردار آزمون مانع از این شد که جشن تولد رودی فولر خراب شود.
در شب تساوی عجیب یونایتد مقابل سویا با دو گل به خودی، تیم بایر لورکوزن با پاس سردار آزمون از باخت در لیگ اروپا فرار کرد.
لورکوزن با درخشش سردار آزمون از شکست در لیگ اروپا فرار کرد.
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
سهم ستاره ایرانی بایر لورکوزن مقابل حریف مجارستانی می‌توانست یک گل یا پاس گل باشد.
ستاره ایرانی لورکوزن سرانجام نخستین گل فصل خود را برای تیمش به ثمر رساند.
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
گل اول لورکوزن به ماینتس با پاس گل سردار آزمون به ثبت رسید.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
با اعلام رسمی باشگاه بایر لورکوزن، جراردو سیوانه از هدایت این تیم برکنار و ژابی آلونسو جانشین او شد.
در بازی دیشب تیم‌های پورتو و لورکوزن، مهدی طارمی هر دو پاس گل تیمش را به ثبت رساند و سردار آزمون موفق به حضور در زمین نشد.
در شبی که آزمون فرصت بازی پیدا نکرد، پورتو با دو پاس گل طارمی از سد لورکوزن گذشت.
گزارش‌ها حاکی است ژابی آلونسو به نیمکت بایر لورکوزن نزدیک شده است. بعد از پاسخ منفی توماس توخل به باشگاه آلمانی، شانس آلونسو بیشتر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد.
سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن پاسخ مجری تلویزیون را داد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ