روزنامه سان انگلیس نیز خبر علاقه آرسنال به جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را پوشش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روشی که مسئولان ایرانی در برابر طالبان درپیش گرفته‌اند نیز به این گروه برای بالابردن طمع ورزی‌های خود کمک می‌کند. علاوه بر موارد دیگر، اگر فقط به ماجرای حقابه ایران از هیرمند توجه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که مسئولان ایرانی با این حق کشورمان بطور جدی برخورد نکرده‌اند. آن‌ها وعده دادند در صورت استنکاف طالبان از تحویل حقابه ایران، به فشار متوسل خواهند شد.
کاربران فضای مجازی با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
روزنامه سان انگلیس جزئیات عجیبی را از شروط نیمار برای پیوستن به الهلال بیان کرده‌ که باعث حیرت همگان شده است.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
روزنامه فرهیختگان نوشت: آیا عاقلانه است فرد یا جریانی درون دولت به نوعی وارد انتخابات شوند که فرصت‌های موجود را پای رقابت انتخاباتی بگذارد؟ آن هم مجلسی که حداقل در مهم‌ترین پروژه‌های دولت همراه بوده و در عرصه عمومی یک‌کاسه محسوب می‌شود؟
آنچه مهم است اینکه نه می‌توان نسبت به توافق صورت گرفته با طرف امریکایی برای تبادل چند زندانی و آزادسازی ۶ میلیارد دلار – در صورت تحقق- آن‌قدر ذوق زده شد که تصور شود از همین فردا یخ‌های ضخیم بین ما با امریکا رو به آب شدن است و نه این میزان تلاش دولت و تسلیم شدن امریکا را در مقابل ایران بی ارزش و صرفاً حرکت تبلیغاتی به حساب آورد.
روزنامه جام جم نوشت: واقعیت جامعه ایرانی نشان می‌دهد آن‌هایی که حجاب را برداشته به‌واقع عده کمی از مردم ایران هستند. این افراد به‌هیچ‌وجه در گروه اکثریت جای نمی‌گیرند.
همشهری نوشت: یکی از حوزه‌های اقتداری کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است. دستگیری افراد دوتابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین، دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه شده ایران می‌کند.
خالص‌سازی باید مبتنی بر تجربیات و شناخت گذشته باشد و دو خصلت سلبی را در بربگیرد؛ اول، سکولار‌های ساختارشکن که سکولارخواهی، مطالبه دائمی آنان است و با ادبیات متفاوت عنوان می‌شود. دوم، منفعت‌طلبانی که جز بدنام کردن نظام جمهوری اسلامی و به حراج گذاشتن سرمایه اجتماعی آن هنری ندارند.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
روزنامه رسالت نوشت: نفوذی‌ها، لزوما غرب دوستان کروات زده نیستند و گاهی دقیقا در نقطه مقابل باید به دنبال آن‌ها گشت؛ هرچه هست برخی تصمیم‌ها نشان از آن دارد که جست‌وجویی در نظام اقتصادی کشور، می‌تواند نتایج عجیبی در پی داشته باشد.
روزنامه انگلیسی سان می‌گویند برونو فرناندس، کاپیتان منچستریونایتد، فصل آینده با گری نویل مصاحبه نخواهد کرد چون انتقادهای قبلی اسطوره شیاطین سرخ را توهین‌آمیز می‌داند.
روزنامه سان مدعی شد به مدرکی دست پیدا کرده که برنامه مسابقات هفته اول فصل آینده لیگ برتر را نشان می‌دهد.
روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کونته تا پایان فصل بود ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبتهای تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.
روزنامه سان در گزارشی طولانی، تصاویری از دوران جوانی برخی از مربیان مطرح را منتشر کرده که تعدادی از آنها به سختی قابل تشخیص هستند.
روزنامه سان از پیشنهاد ۸۶ میلیون پوندی منچستریونایتد به گواردیول خبر داد.
روزنامه اکیب فرانسه بعد از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل انگلیس، به تیتر روز گذشته سان واکنش نشان داد.
روزنامه انگلیسی پیش از بازی با فرانسه با عنوان جالبی به استقبال این دیدار رفت.
روزنامه «سان» به تمجید از رفتار اعضای تیم ملی ژاپن و هواداران این کشور پرداخت.
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
نشریه انگلیسی سان از احتمال حضور طارمی در چلسی به عنوان شگفتانه ددلاین پنجره تابستانی خبر داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ