شاگردان محمد هاشم‌زاده در دیداری جذاب مقابل ژاپن شکست خوردند و نتوانستند به نیمه نهایی جام ملت‌ها برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور اندونزی امروز به‌منظور شرکت در نشست سران کشورهای عضو «بریکس» به آفریقای جنوبی سفر کرد.
مقامات اندونزی اعلام کردند که این کشورهمان نفتکشی را گرفته که در سال ۲۰۱۹ توسط نیروی دریایی انگلیس در جبل الطارق توقیف شده بود.
گارد ساحلی اندونزی مدعی شد که یک نفتکش با پرچم ایران را توقیف کرده که در حال انتقال غیرقانونی نفت خام به نفتکش دیگری بوده است.
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
دولت اندونزی برای پایان جنگ اوکراین طرحی چند بندی ارائه داده از جمله اینکه در مناطق موردمناقشه باید دوباره همه‌پرسی با نظارت سازمان ملل برگزار شود.
سفر دو روزه رئیس جمهور به اندونزی منجر به امضای ۱۱ سند همکاری بین دو کشور شد و علاوه‌ بر آن می‌تواند فرصتی جهت تعمیق روابط میان سازمان منطقه‌ای آسه‌آن و کشورمان باشد.
پس از سفر فشرده کاری دو روزه رئیس‌جمهور اندونزی را به مقصد کشورمان ترک کرد.
رئیس جمهور که به اندونزی سفر کرده بود، پس از دیدار با رئیس جمهور، رئیس مجلس نمایندگان، رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی و دیدار با دبیرکل آسه‌آن، عازم کشورمان شد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: اندونزی به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور مسلمان رو به رشد از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.
بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قهرمانی سانتوری سانبردز به پایان رسید.
فدراسیون فوتسال اندونزی درخواست خود را برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا ارائه کرده است.
کشور اندونزی مخالفت خود را با حضور رژیم صهیونسیتی در جام جهانی زیر ۲۰ سال که قرار است با میزبانی این کشور برگزار شود اعلام کرد.
اندونزی به اسرائیل راه نداد، جام‌جهانی لغو شد!
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال انتخاب دومین حریف تدارکاتی خود برای فیفا دی فروردین ماه است.
در حالی که قرار بود تیم ملی هندبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شامگاه سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه عازم بالی اندونزی شود، در اقدامی خارج از عرف و عجیب روادید بازیکنان تیم ملی ایران از سوی کشور میزبان صادر نشد.
اندونزی هم برای ملی‌پوشان ایران ویزا صادر نکرد!
وزارت خارجه اندونزی امروز در بیانیه ای نسبت به حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست گروه- ۲۰ ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور اندونزی گفت که همتای روس وی در گفتگویی تلفنی گفته است که هنوز تصمیمی برای حضور در اجلاس سران گروه بیست نگرفته است.
زمان و مکان نهایی برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا مشخص شد.
سفیر اندونزی در امارات از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین برای شرکت در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی خبر داد.
اندونزی با هدایت محمد هاشم‌زاده مقابل لبنان به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتسال اندونزی در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر لبنان به پیروزی رسید تا شانس صعود به مرحله بعد را زنده نگه دارد.
پارلمان اندونزی لایحه جدیدی درباره حفاظت از داده های خصوصی تصویب کرده که طبق آن افرادی که قانون را نقض می کنند با ۶ سال زندانی و شرکت های متخلف با جریمه های نقدی روبرو می شوند.
دولت اندونزی که این روزها با اعتراضات گسترده مردمیِ ناشی از افزایش هزینه‌های انرژی روبروست، اعلام کرد خرید نفت از روسیه را به عنوان یک گزینه بررسی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ