مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان رشته تابستانی خود را با توجه به علاقه و توانمندی‌شان به طور اختیاری انتخاب می‌کنند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پرواز در مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
در نشست  شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در مکه اعلام شد که تاکنون با ۶۰ پروازدر مجموع ۱۴۲۹۰ نفر از حجاج ایرانی به میهن اسلامی بازگشتند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
فوت ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۲ در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علم در نظر دارد تا با برنامه ریزی برای قرارگیری کشور در میان سه قدرت علمی جهان در حوزه علوم و فناوری آب برنامه ریزی هدفمند کند.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: واحدهای ستادی در مکه مکرمه فعالیت‌های خود برای ارائه بهترین خدمات به زائران ایرانی را آغاز کرده اند.
نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در نشستی درباره اوقات فراغت جوانان ظرفیت‌های خود را تشریح کردند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران و حومه بر اساس اهداف و چشم‌انداز این شرکت، در تلاش است تا ۱۲ مجتمع ایستگاهی مترو را ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
سرپرست نفت آبادان می‌گوید وای به حال تیمی که توسط ساپینتو با این رفتارها رهبری می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برنامه‌ریزی‌های این جمعیت برای توسعه بیشتر توریسم سلامت خبر داد.
شهردار تهران از انجام برنامه ریزی برای افتتاح ۱۳ ایستگاه مترو خبر داد.
حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.
وزیر میراث‌فرهنگی آژانس‌های مسافرتی را خط مقدم گردشگری دانست و گفت: باید برنامه‌ریزی جدیدی برای گردشگران طبقه متوسط و متوسط به پایین انجام شود.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در بحث زیارت باید برنامه ریزی برای زائر را در قالب برنامه های محتوایی شکل دهیم تا ارائه خدمات در مراکز تفریحی برای زائر همراه با معنویت باشد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ