زمانی که علی دایی پای قراردادش با باشگاه آلمانی آرمینیا بیله‌فلد را امضا می‌کرد انگار یک شناور ساخت ایران در آب‌های آزاد دنیا دریا را می‌شکافت و پیش می‌رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیجان‌انگیزترین بازی هفته قطعا در تبریز خواهد بود و یحیی گل‌محمدی بازی بزرگی را پیش‌روی خود خواهد داشت.
هیجان‌انگیزترین بازی هفته قطعا در تبریز خواهد بود و یحیی گل‌محمدی بازی بزرگی را پیش‌روی خود خواهد داشت.
پیتزای نارنجکی به مراتب برای همه هیجان‌انگیزتر از نوع معمول آن است. این نوع پیتزا‌ها برای مهمانی‌ها به‌خصوص تولد بچه‌ها ایده‌آل هستند.
جیمی واردی، مهاجم محبوب و گلزن تیم قهرمان که با وجود پیشنهادهای متعدد در لستر ماند هم آن گلزن خطرناک سابق نبود. واردی زمانی همیشه در بین برترین گلزنان لیگ قرار می‌گرفت اما این فصل حتی در بین 10 نفر اول هم نبود.
ماجراجویی 9 ساله لستر در لیگ برتر انگلیس پایان دراماتیکی داشت و این تیم با وجود برد 2 بر یک مقابل وستهم به چمپیونشیپ (دسته دوم) سقوط کرد.
فوتبال آلمان در حالی به ایستگاه پایانی رسیده که شنبه (۶ خرداد) تکلیف تیم قهرمان، تیم‌های سقوط کننده و هم‌چنین صعود کننده مشخص می‌شود.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
یک فصل عجیب و پرهیجان که قطعا می‌توان گفت یکی از بهترین فصول فوتبالی ایران بوده است و اکنون دو مدعی قهرمانی دارد.
هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اتفاقات و دیدارهای هیجان‌انگیزی همراه بود و ادامه فصل را به هیجان‌انگیزترین حالت ممکن رساند.
برای شتاب ماشین، از مسیر شیب دار ۲۷ متری استفاده شد، پس از پرواز و موقع فرود، ماشین مسافت ۱۰۱متر را طی کرد.
کمتر هوادار پرسپولیس شاید توانایی کیفی این روزهای اسدی را باور داشت اما او اکنون به عنوان ستاره شماره یک تراکتوری‌ها حتی برای پرسپولیسی‌ها نیز مهره‌ای خطرناک محسوب می‌شود.
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از حضور انزو فرناندز در ترکیب تیمش و اولین بازی او برای این تیم ابراز رضایت کرد.
این بی شک یکی از هیجان‌انگیزترین فینال‌های تاریخ جام جهانی بود. یک بازی زیبا، پرگل و مهیج که پایان زیبایی بود بر آخرین جام جهانی کلاسیک تاریخ.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی تیمش مقابل اورتون گفت با وجود کسب سه امتیاز از عملکرد تیمش چندان راضی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ