عضو پیشین هیات مدیره استقلال در غم از دست دادن مادر خود عزادار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
عضو پیشین هییت مدیره استقلال گفت مدیریت استقلال باید خواسته‌های نکونام را بپذیرد تا تیم به قهرمانی برسد.
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.
امانی عضو شورای شهر تهران گفت که اخبار مربوط به فساد ۲۰ هزار میلیاردی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود مربوط به ادوار گذشته است و نه دوره ششم مدیریت شهری.
رئیس پیشین جبهه اصلاحات ایران گفت: ۱۵ نفر اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران همگی انتخاب شدند و فردا یا پس فردا به صورت رسمی معرفی خواهند شد و مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه این جبهه برگزار خواهد شد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها سه هفته حساس را در پیش رو دارند گفت: سه بازی سخت استقلال باقی مانده اما در نیمه نهایی جام حذفی با خوش شانسی مواجه شده‌اند.
با بهبود روابط میان ریاض و گروه‌های مقاومت فلسطینی، عربستان فرزند نماینده پیشین حماس در ریاض را آزاد کرد.
پرویز مظلومی سرمربی پیشین و عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
کارشناس فوتبال و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال نقش داوران را در جنجالی شدن دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران پررنگ دانست و گفت: کمیته داوران برای ادامه مسابقات تدبیر کند.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال با سرمربی پرتغالی اش خوب نیست، گفت: اشتباهات ساپینتو باعث شد استقلال مقابل تراکتور شکست خورده و به حاشیه برود.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عباس شیبانی عضو پیشین مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران در سن ۹۱سالگی درگذشت.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قضاوت داوران در لیگ سر و صدای زیادی به پا کرده، گفت: یکی از تیم‌هایی که بیش از همه نسبت به اشتباهات داوری متضرر شده استقلال است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی رقم خورده و زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده‌ایم، بعید است با کی‌روش هم به جایی برسیم.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان برابر مس کرمان نمایش خوبی نداشتند و تنها توانستند سه امتیاز را از آن خود کنند.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتظار بیشتری از استقلال در دیدار برابر سپاهان می‌رفت، گفت: آبی پوشان خوب نبودند و اولین شکست را پذیرا شدند.
عضو هیئت مدیره باشگاه اتحاد کلبا گفت که مهدی قایدی ستاره پیشین استقلال به تیم فرهاد مجیدی نمی‌پیوندد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ